Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 68 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
7
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
12
THE FINANCIAL PLANNING AND MANAGEMENT OF SINGLE DIVORCEDMOTHERS IN BANGKOK
Iyara PANMUENG
;
ไอยรา ผ่านเมือง
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Environmental factor in supporting young entrepreneur: The case study of student faculty of Management Science, Silpakorn University Phetchaburi Information Technology Campus
Samkansud SIHATULANONT
;
สำคัญสุด สีหตุลานนท์
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
The Causal Relationship and Effect of Learning Organization Competencies : An Empirical Evidence of Thailand Textile Industry
Chatcharawan MEESUBTHONG
;
ชัชราวรรณ มีทรัพย์ทอง
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
2
PROGRAM DEVELOPMENT FOR SMART AGRIPRENEURSHIPOF STUDENT AGRIBUSINESS
Yingsak KRAIPINIT
;
ยิ่งศักดิ์ ไกรพินิจ
;
THIRAWAT CHANTUK
;
ธีระวัฒน์ จันทึก
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
DEVELOPMENT MODEL OF ESTABLISHING SMART FARMER IN ORGANIC FARM BUSINESS OF THAILAND 4.0
Morakhot KAMPHEANGPHET
;
มรกต กำแพงเพชร
;
Sawanya Thammaapipon
;
สวรรยา ธรรมอภิพล
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
PRODUCT AND SERVICE PURCHASING BEHAVIORS OF SHOPEE APPLICATION’S USERS IN THAILAND
Nattakan KONGKAEM
;
ณัฐกานต์ กองแก้ม
;
Amarin Tawata
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
SITUATIONS PROBLEMS AND GUIDED DEVELOPMENT SERVICES QUALITY OF ENTREPRENEUR SWISS VALLEY HIP RESORT SUAN PHUNG RATCHABURI
Janjira MALA
;
จันจิรา มาลา
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Selling Strategy of Insurance Debit Card of Krung Thai Bank Employees. Case Study of Krungthai Bank at Baan Pong, Ratchaburi Province.
Nicharee KHUMKAEW
;
ณิชารีย์ ขำแก้ว
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
The Relationship of Corporate Image and Effective Communication Strategy on Customer's Brand Loyalty of Chang Beer
Nopparat NILPRAPAT
;
นพรัตน์ นิลประพัฒน์
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
SAFETY CONDITIONS PROBLEM EFFECTING INTERNATIONAL TOURISTS VISITING BANGKOK IN PARTICIPATING IN TOURISM ACTIVITIES
Siripha CHITPHONG
;
ศิริภา จิตผ่อง
;
Attama Boonpalit
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
Discover
Subject
3
ส่วนประสมทางการตลาด
2
Motivation
2
THE QUALITY DEVELOPMENT
2
กลยุทธ์
2
กลยุทธ์การตลาด
2
การบริการ
2
การพัฒนาคุณภาพ
2
คุณภาพการบริการ
2
ทฤษฎีพฤติกรรมตามแผน
2
ธนาคารกรุงไทย
.
next >