Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 317 to 336 of 380 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
1Re-purchase Decision of Consumers: Case study of Toyota NakhonPathom’s Toyota Dealer Co., Ltd.’s CustomersWanassaporn BUBPHATHONG; วนัสพร บุบผาทอง; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University. Management Sciences
4Reduction waste by Lean in warehouse process affect to business performance in ThailandJetthana PHATTHARAPHONGMANEE; เจตธนะ ภัทรพงศ์มณี; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
12THE RELATIONSHIP AMONG CHINESE DISHES RESTAURANT NETWORKS IN NAKHON PATHOM PROVINCEKantapon RODTHOOK; กันตภณ รอดทุกข์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
4The Relationship between Prevention and Appraisal Cost, Failure Cost and Performance in the Hospitality BusinessChanittha SONLEE; ชนิษฐา สนหลี; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; Silpakorn University; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; thanupon_i@su.ac.th; thanupon_i@su.ac.th
4THE RELATIONSHIP BETWEEN  IMPLEMENTATION OF ACTIVITY-BASED COSTING AND COMPETITIVE ADVANTAGE EVIDENCE FROM LISTED COMPANY ON THE STOCK EXCHANGE OF THAILANDWannaporn PONGSUK; วรรณพร ปองสุข; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; Silpakorn University; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; thanupon_i@su.ac.th; thanupon_i@su.ac.th
12The Relationship of Corporate Image and Effective Communication Strategy on Customer's Brand Loyalty of Chang BeerNopparat NILPRAPAT; นพรัตน์ นิลประพัฒน์; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
12RELATIONSHIP OF THE MARKETING MIX AND BEHAVIORS OF RESTAURANT CONSUMERS IN RACHABURI PROVINCESasithon POMCHIANGPIN; ศศิธร ป้อมเชียงพิณ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
18Retention Factors of Craftmen in Thai Architectural Construction OrganizationsSrisakul PADCHAROEN; ศรีสกุล พัดเจริญ; PRECHAYA MAHATTANATAWE; ปรีชญา มหัทธนทวี; Silpakorn University. Architecture
12Risk analysis by using financial ratio for the construction companies in the Stock Exchange of ThailandNichadapa NAKPONG; ณิชดาภา นาคพงศ์; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
10RISK ANALYSIS IN HOUSING PROJECT WITH ADJUSTABLE DESIGNTeerapat SIRODOM; ธีรภัทร สิโรดม; Tayagorn Charuchaimontri; ทยากร จารุชัยมนตรี; Silpakorn University. Architecture
12Risk Management Affecting Learning Organization of Dirt, Stone and Sand Transportation Business by Dumps in Nakhon Pathom Province.Siriwat SUKSRISAWAT; สิริวัฒน์ สุขศรีสวัสดิ์; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
4THE ROLE OF SOCIAL MEDIA MARKETING AND BRAND EXPERIENCE STRATEGIES AFFECTING ON BRAND LOYALTY THROUGH CUSTOMER BRAND ENGAGEMENT AND BRAND EQUITY OF INSTANT NOODLES PRODUCTSSirilak KITSOPA; ศิริลักษณ์ กิจโสภา; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
12SAFETY CONDITIONS PROBLEM EFFECTING INTERNATIONAL TOURISTS VISITING BANGKOK IN PARTICIPATING IN TOURISM ACTIVITIESSiripha CHITPHONG; ศิริภา จิตผ่อง; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
12Selling Strategy of Insurance Debit Card of Krung Thai Bank Employees. Case Study of Krungthai Bank at Baan Pong, Ratchaburi Province. Nicharee KHUMKAEW; ณิชารีย์ ขำแก้ว; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
1A SERVICE DESIGN STRATEGY TO ENHANCE NEW NORMAL CUSTOMER EXPERIENCE FOR LUXURY CHAIN BEACH HOTELS IN ANDAMAN COAST OF THAILANDPhisunt TINAKHAT; ภิสันติ์ ตินะคัต; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
10Service Innovation which Affected the Acceptance of Car Parking Application of Users in BangkokChanidapa KHUMRAHONG; ชนิดาภา ขำระหงษ์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
18Service marketing strategies that influence the decision to use the computer repair shop of Bang Khae population BangkokSupansa YOTSANG; สุพรรษา ยศแสง; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
12Service provider’s perception of Chinese tourist behaviorManassavee JARUROJPAKORN; มนัสวี จารุโรจน์ปกรณ์; Keatkhamjorn Meekanon; เกียรติกำจร มีขนอน; Silpakorn University. International College
25SERVICE QUALITY AND CORPORATE IMAGE AFFECTING DECISION MARKING TO USE SERVICES TMBTHANACHART BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKORNPATHOMSucharat BOONPRAKONG; สุชารัตน์ บุญประคอง; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
26Service Quality and Customer's Loyalty Effecting Word of Mouth Communication in Chinese Banquet Business in Suphanburi ProvinceSuriyon KARAWEK; สุริยน การะเวก; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences