DSpace JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Browsing by Subject การตัดสินใจซื้อ
Showing results 1 to 16 of 16
Issue Date | Title | Author(s) |
1 | The characteristecs of Power Influencers toward
Purchasing Decision of Customers in Thailand Cafes | Kullanard WORRARATKRITTIKORN; กุลนาถ วรรัฐกฤติกร; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences |
12 | DECISION TO BUY FEED ADDITIVES FOR SWINE OF INDEPENDENT SWINE FARMERS IN THE AREA 7 OF THAILAND | Suparat VICHIANSARN; สุภารัตน์ วิเชียรสาร; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences |
26 | Factors affecting decision to purchase 7-seater personal car
auction license plates of consumers in Nakhon Pathom Province | Disorn BUAWECH; ดิศรณ์ บัวเวช; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences |
17 | FACTORS INFLUENCING CLOTHING PURCHASING DECISION IN BOBEA AREA OF RETAIL BUSINESS | Patipa PETSIRI; ปฏิพาร์ เพชรศิริ; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences |
26 | Factors Influencing Consumers' Purchasing Decision in Consignment Products at Cafe Amazon in Suphanburi | Montika PREETIPRASONG; มณฑิกา ปรีติประสงค์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences |
4 | FACTORS OF DIGITAL LITERACY AND ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY INFLUENCING DECISION TO BUY DIGITAL LOTTERY TICKETS. THROUGH THE "PAOTANG" APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOK | Natipas JUNTRASORN; นธิภาส จันทรศร; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com |
28 | FACTORS OF PETS INFLUENCER AFFECTING DECISION TO PURCHASE PET FOOD SUPPLEMENT OF GENERATION Y CONSUMERS | Yanika TANUDOM; ญาณิกา ตันอุดม; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH |
17 | Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online store | Atit WONGWAITRAKARN; อาทิตย์ ว่องไวตระการ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences |
26 | Omni Channel Marketing Affecting the Purchase Decisions
from Suan Dusit Home Bakery | Chatchaporn KLANGCHOM; ชัชฌาพร กลางโฉม; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences |
18 | Service Quality from Consumer’s Point of View Towards The Science Glassware Business (Case Study : NK Laboratory (Thailand) CO., LTD) | Wilasinee CHONGKOLPHUET; วิลาสินี จงกลพืช; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences |
26 | The Study of Factors Affecting Buying Decisions about Shopping Online of Consumers in Nakhon Pathom Province | Thamonwan SOMPONG; ธมลวรรณ สมพงศ์; PRACHUAB KLOMJIT; ประจวบ กล่อมจิตร; Silpakorn University. Engineering and Industrial Technology |
12-Jul-2559 | กลยุทธ์การสื่อสารทางการตลาดแบบบูรณาการ(IMC) สำหรับผู้ประกอบการธุรกิจรถจักรยานยนต์บิ๊กไบค์ในเขตกรุงเทพมหานคร | สันติมิตร, เหมสุดา; SANTIMIT, HEMSUDA |
11-Jul-2559 | ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อประกันภัยรถยนต์ภาคสมัครใจกับบริษัทสินมั่นคงประกันภัย จำกัด (มหาชน) กรณีศึกษา สาขานครปฐม | อรุณวิภาดา, กนกวรรณ; AROONWIPADA, KANOGWAN |
21-Jul-2559 | ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อสลากออมสินพิเศษ ของลูกค้าธนาคารออมสิน ในเขตธนาคารออมสินภาค 3 กรุงเทพมหานคร | ปั่นกลาง, กิตติยา; Panklang, Kittiya |
12-Jul-2559 | ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสุกรพันธุ์ของเกษตรกรในจังหวัดนครปฐม | แซ่เฮ้ง, เบญจมาศ; Sae-heng, Benjamas |
20-Apr-2559 | ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสุขภัณฑ์ของ บริษัท คาสวาจำกัด ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร | เที่ยงตรง, จินตนา; Thiengtrong, Jintana |