Browsing by Author วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 17 to 31 of 31 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
10Environmental Employee Learning Management Capabilities of Food-Processing Industry in ThailandApiluck THAMMAWIMUTTI; อภิลักษณ์ ธรรมวิมุตติ; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
4GREEN SERVICE QUALITY MANAGEMENT STRATEGYOF HOTEL BUSINESS IN THAILANDSupichet TONG-ON; สุพิเชษฐ์ ตองอ่อน; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
26HUMAN RESOURCE CREATIVITY MANAGEMENT OF SAVING AND CREDIT COOPERATIVES IN THAILANDWarachai SINGHARERK; วรชัย สิงหฤกษ์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
26The Influence of Perceived Advertising Value of Out of Home Media on the E-Loyalty of Netflix subscribers in accordance with the role of E-CRM Wimutkun BUTSABA; วิมุตต์กัญญ์ บุษบา; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
4Influence of Perceived Constructive Organizational Culture which affected Innovative Work Performance of Salespersons in all Bangkok areas as the role in Perceived Behavior Control and Perceived Social SupportPakawat SA-NGUANJEEN; ภควัต สงวนจีน; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
17The Influence of Perceived Empowerment to Service Quality: The role of Cognition - based trust and Affective - based trust of Krungthai Bank (Public company limited), branch office Nakhon Pathom ProvinceKunyakan SAOWACHACRIT; กัญญากาญจน์ เสาวชาคริต; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17The Influence of Team Spirit and Team Connectedness to Quality of Loan Service through Emotional Conflict and Task Conflict of Bangkok's Relationship Office In The Central Region AreasKamonchanok PANYAJIRAWUT; กมลชนก ปัญญาจิรวุฒิ; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
4Innovative Creativity Potential of Academic Staff in Northern Rajabhat Universities for Innovation PerformancePichayaporn PEERAPAN; พิชญาพร พีรพันธุ์; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
26MANAGEMENT COMPETENCIES OF A MODERN AGRICULTURAL ENTREPRENEUR IN RICE COMMODITY GROUPS OF THAILANDNattaphat APIRUNGRUENGSAKUL; ณัฐพัชร์ อภิรุ่งเรืองสกุล; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12NETWORK MANAGEMENT CAPABILITIES FOR SUSTAINABLE PERFORMANCE OF COMMUNITY BASED TOURISM NETWORKS GROUP IN THE SOUTH OF THAILANDChantawan ENGCHUAN; ฉันทวรรณ เอ้งฉ้วน; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12NETWORK MANAGEMENT OF CONSTRUCTION CONTRACTORS IN NAKHON PATHOM PROVINCE              Nuttamon IMSOMBAT; นัทธมน อิ่มสมบัติ; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12THE RELATIONSHIP AMONG CHINESE DISHES RESTAURANT NETWORKS IN NAKHON PATHOM PROVINCEKantapon RODTHOOK; กันตภณ รอดทุกข์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17TACIT KNOWLEDGE SHARING AND EXPLICIT KNOWLEDGE SHARING OF PRIVATE HOSPITALS IN THAILANDKal PINKESORN; กัลย์ ปิ่นเกษร; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17THE  CONSTRUCTION SPIRITUALITY OF CORPORATE ENTREPRENEURSHIP WHITIN ORGANIZATION OF HOTELS IN THAILAND.Suwachat PITAKTIM; สุวชัช พิทักษ์ทิม; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
2WORK HAPPINESS MANAGEMENT STRATEGY OF HOTEL BUSINESS IN THAILANDThittarat PIMPAPORN; ถิตรัตน์ พิมพาภรณ์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences