Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 235 to 254 of 395 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2The influence of learning organization towards organizational job performance through innovative behavior of bank for agriculture and agricultural cooperatives: central region branch administration departmentManatsanan BAIKHUNAKON; มนัสนันท์ ใบคุณากร; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
25The influence of online shopping safety and product quality on the trust and loyalty of online customers in bangkok and metropolitan regionRatchanon CHAIJAROEN; รัชชานนท์ ชัยเจริญ; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
26The Influence of Organizational Justice and Organizational Trust Affecting The Organizational Commitment of Public Sector and Private Sector in The Bangkok AreaPimonrat WONGPOOSAPRAKORN; พิมลรัตน์ วงศ์ภูษาประกร; chalermchai kittisaknavin; เฉลิมชัย กิตติศักดิ์นาวิน; Silpakorn University. Management Sciences
26The Influence of Perceived Advertising Value of Out of Home Media on the E-Loyalty of Netflix subscribers in accordance with the role of E-CRM Wimutkun BUTSABA; วิมุตต์กัญญ์ บุษบา; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17The Influence of Perceived Empowerment to Service Quality: The role of Cognition - based trust and Affective - based trust of Krungthai Bank (Public company limited), branch office Nakhon Pathom ProvinceKunyakan SAOWACHACRIT; กัญญากาญจน์ เสาวชาคริต; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12The Influence of Service Quality towards Customer Loyalty of King Power Group: The Mediating  Role of Customer SatisfactionWorawan RATNPIYANONT; วรวรรณ รัตน์ปิยนนท์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10The Influence of Service Quality, Perceived Value, and Brand Image towards Willing to Pay through Customer Satisfaction of Government Savings Bank in the Western area of ThailandChutima KANJAN; ชุติมา แก่นจันทร์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10THE INFLUENCE OF SERVICE QUALITY, POTENTIAL OF ATTRACTIONS AND TRAVEL MOTIVATIONS ON THE VALUE OF TRAVEL EXPERIENCE OF THAI SENIOR TOURISTSChatchapon SONGSOONTHORNWONG; ชัชพล ทรงสุนทรวงศ์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
17The Influence of Team Spirit and Team Connectedness to Quality of Loan Service through Emotional Conflict and Task Conflict of Bangkok's Relationship Office In The Central Region AreasKamonchanok PANYAJIRAWUT; กมลชนก ปัญญาจิรวุฒิ; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online storeAtit WONGWAITRAKARN; อาทิตย์ ว่องไวตระการ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
12The Influencing factors of advocate for trade – Exhibitor’s attention in Bangkok and its vicinityPattharasri KETTULUK; ภัทรศรี เกตุลักษณ์; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
25Innovation Behavior and Followship Affecting Performance of Bank Employees in the Department of Medium-Sized BusinessNattha VIJITLUNJAKORN; ณัฐฐา วิจิตรลัญจกร; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
29Innovative behavior of academic support staffs at Rajabhat University Rattanakosin GroupKetsuda BURANASAKSATHIT; เกษสุดา บูรณศักดิ์สถิตย์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10JAPANESE ORGANIZATIONAL CULTURE RELATING TO THAI EMPLOYEES' ENGAGEMENT IN JAPANESE COMPANIES INTHE BANGKOK METROPORITAN REGIONPloy SUWANCHOMPOO; พลอย สุวรรณชมภู; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
25Job Characteristics, Work Happiness Affecting Work Efficiency Through Organizational Commitment of Employees in a Retailer.Pariyaporn WETPRASERT; ปริยาภรณ์ เวชประเสริฐ; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
12The Journey to Success of Digital Entrepreneurship for Selling OnlineJutaporn RATTANACHOKKUL; จุฑาพร รัตนโชคกุล; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
12KNOWLEDGE MANAGEMENT MODEL OF PRACHINBURI PROVINCE HERBAL CITY FOR WELLNESS TOURISMManeerat SUKKASEM; มณีรัตน์ สุขเกษม; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
10Leadership and Community Engagement Affecting Participation of Community Based Tourism (CBT) Management. A case study of U-thong Ancient Area, Suphanburi province.Ratirat SAOTHONG; รติรัตน์ เสาร์ทอง; JITTASAK PUTJORN; จิตศักดิ์ พุฒจร; Silpakorn University. Management Sciences
10Life History Narrative of Durain Farmer In Yanghak Sub-district,Paktho District,Ratchaburi ProvinceSuchada MUANGSRI; สุชาดา ม่วงศรี; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
2Local Life Style Strategic Marketing for Inbound Travel Agent in BangkokPispak SUPACHOKENIRUN; พิศพักตร์ ศุภโชคนิรันดร์; ATTAMA BOONPALIT; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences