Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 327 to 346 of 395
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
12
RELATIONSHIP BETWEEN QUALITY OF WORK LIFE AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF BANGKOK YOUTH OBSERVATION AND PROTECTION CENTER’S EMPLOYEES.
Sirinat SANGDARA
;
สิริณัฐ แสงดารา
;
PITAK SIRIWONG
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
The Relationship between Transformational Leadership, Emotional Quotient and Spiritual Qoutient of Sagha administrative monks.
Manit NAMJAISUK
;
มานิตย์ น้ำใจสุข
;
chalermchai kittisaknavin
;
เฉลิมชัย กิตติศักดิ์นาวิน
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
The Relationship of Corporate Image and Effective Communication Strategy on Customer's Brand Loyalty of Chang Beer
Nopparat NILPRAPAT
;
นพรัตน์ นิลประพัฒน์
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
RELATIONSHIP OF THE MARKETING MIX AND BEHAVIORS OF RESTAURANT CONSUMERS IN RACHABURI PROVINCE
Sasithon POMCHIANGPIN
;
ศศิธร ป้อมเชียงพิณ
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
The relationship of tourism attraction potential and Thailand's tourist satisfy in Nam Tok Chet Sao Noi National park, Saraburi province
Jattaphat PHOMJEEN
;
เจตพัฒน์ พรมจีน
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
RETAINING TALENT PEOPLE, FACTORS CRITERIA OF INTENTION TO STAY AND FACTORS CRITERIA OF INTENTION TO LEAVE FOR PHYSICIANS IN THAI PRIVATE HOSPITAL
Atthapol ONGCHAIVATANA
;
อรรถพล องค์ชัยวัฒนะ
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Risk analysis by using financial ratio for the construction companies in the Stock Exchange of Thailand
Nichadapa NAKPONG
;
ณิชดาภา นาคพงศ์
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Risk Management Affecting Learning Organization of Dirt, Stone and Sand Transportation Business by Dumps in Nakhon Pathom Province.
Siriwat SUKSRISAWAT
;
สิริวัฒน์ สุขศรีสวัสดิ์
;
Amarin Tawata
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
SAFETY CONDITIONS PROBLEM EFFECTING INTERNATIONAL TOURISTS VISITING BANGKOK IN PARTICIPATING IN TOURISM ACTIVITIES
Siripha CHITPHONG
;
ศิริภา จิตผ่อง
;
Attama Boonpalit
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Saving Skills and Saving Patterns Of Teacher Civilization, Generation X Group Under the Office Of Secondary Educational Service Area 9
Kamonwan MEETAVOEN
;
กมลวัณย์ มีถาวร
;
SAWANYA THAMMAAPIPON
;
สวรรยา ธรรมอภิพล
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
The Scenario of Workforce Development for Support Digital Television of Thailand Industrial in the next 5 years (2016-2020)
Pituk PIRIEW
;
พิทักษ์ ไปเร็ว
;
Numchai Thanupon
;
นำชัย ทนุผล
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Selling Strategy of Insurance Debit Card of Krung Thai Bank Employees. Case Study of Krungthai Bank at Baan Pong, Ratchaburi Province.
Nicharee KHUMKAEW
;
ณิชารีย์ ขำแก้ว
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
A SERVICE DESIGN STRATEGY TO ENHANCE NEW NORMAL CUSTOMER EXPERIENCE FOR LUXURY CHAIN BEACH HOTELS IN ANDAMAN COAST OF THAILAND
Phisunt TINAKHAT
;
ภิสันติ์ ตินะคัต
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Service Innovation of Golf Course Entrepreneur: Case Study of Nikanti Golf Club, Muang District, Nakhon Pathom.
Papassorn RODYOO
;
ปภัสสร รอดอยู่
;
Manassinee Boonmeesrisa-nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
Service Innovation which Affected the Acceptance of Car Parking Application of Users in Bangkok
Chanidapa KHUMRAHONG
;
ชนิดาภา ขำระหงษ์
;
JITTAPON CHUMKATE
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Service Innovations of Boutique Hotels in Hua-Hin District, Prachuapkhirikhan Province.
Thongchai NAMTIP
;
ธงชัย น้ำทิพย์
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Service marketing strategies that influence the decision to use the computer repair shop of Bang Khae population Bangkok
Supansa YOTSANG
;
สุพรรษา ยศแสง
;
SIRA SRIYOTHIN SRIYOTHIN
;
ศิระ ศรีโยธิน
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
SERVICE QUALITY AND CORPORATE IMAGE AFFECTING DECISION MARKING TO USE SERVICES TMBTHANACHART BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKORNPATHOM
Sucharat BOONPRAKONG
;
สุชารัตน์ บุญประคอง
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
Service Quality and Customer's Loyalty Effecting Word of Mouth Communication in Chinese Banquet Business in Suphanburi Province
Suriyon KARAWEK
;
สุริยน การะเวก
;
Attama Boonpalit
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
SERVICE QUALITY DEVELOPMENT PLAN OF THAI TOUR GUIDES TOWARDS ASEAN FRAMEWORK AGREEMENTON SERVICES (AFAS)
Kluaymai SUMUNG
;
กล้วยไม้ สุมังค์
;
Santhipharp Khamsa-ard
;
สันติภาพ คำสะอาด
;
Silpakorn University. Management Sciences