Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 13 to 32 of 395 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
12BABY BOOMERS AND THEIR SHOPPING BEHAVIORS: THE DECISION PROCESS TO PURCHASE ALL PRODUCT THROUGH SOCIAL MEDIAThanyalak SUMANANUSORN; ธัญลักษณ์ สุมนานุสรณ์; Sira    sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
18Bangkok Hoteliers Preparation to Technological Change (AI)Parichat VICHUPARKORNKUL; ปาริฉัตร วิชุภากรณ์กุล; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12Behavior and knowledge of people in electronic waste management A case study of Huapoa Sub-district, Ratchaburi ProvinceApinya KITKERDSAENG; อภิญญา กิจเกิดแสง; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
17Behavior and Motivation Affecting A Decision Making in Traveling and Choosing Accommodation of Big Bike Users in Amphur Hua Hin, Prachuapkhirikhan ProvinceWeerapong CHOOVONGVAN; วีรพงศ์ ชูวงษ์วาลย์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
2BEHAVIOR AND PERCEPTION CHOOSING TO CHOOSING TO USE OF DIGITAL BANKING OF KASIKORNBANK PUBLIC COMPANY LIMITED USERS IN NAKORNPATHOMWeeraporn JUNGSAWAT; วีรภรณ์ จึงสวัสดิ์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
29BEHAVIOR AND PERCEPTION OF THE ELDERLY RIGHTS THROUGH SOCIAL NETWORKSWaratchaya TIPMALAI; วรัชญา ทิพย์มาลัย; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
12BEHAVIOR AND PERCEPTION ON HOUSEHOLD WASTE MANAGEMENT OF CONDOMINIUM RESIDENTS IN BANGKOK METROPOLISAmorn APISITAMORN; อมร อภิสิทธิ์อมร; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
12BEHAVIOR AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE ON MOBILE BANKING SERVICES OF GENERATION X USERS IN BANGKAE DISTRICT IN BANGKOKWichada MAINGOENNGAM; วิชาดา ไม้เงินงาม; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
10Behavior and Pattern of Searching via Google Search for Online Purchasing of Consumers in BangkokApiwat AMMARAPAL; อภิวัฒน์ อัมรปาล; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
18Behavior Change of Coffee Shop Entrepreneurs and Consumerson Plastic Waste Reduction Policy, Thailand’s Road Mapon Plastic Waste Management 2018-2030Patramon RUANGSRI; ภัทรมณฑ์ เรืองศรี; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
2Behavior of Thai Tourists in Cultural Tourism Chachoengsao ProvinceSukanya PUAKSANIT; สุกัญญา พวกสนิท; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
12BUSINESS COGNITIVE ABILITY OF NEW GENERATION ENTREPRENEUR FOR THAI SMES TOWARDS BUSINESS PERFORMANCE IN THAILAND 4.0 Wilai PHUNGPHOL; วิไล พึ่งผล; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
10THE BUSINESS MANAGAMENT OF SMART MOBILITY MASS TRANSPORTATION ON PRIVATE SECTOR IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREASNisachon RATTANAMANEE; นิศาชล รัตนมณี; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
17Business model and marketing strategies of retail shop in areas where migrant workers living. Case study: The minimart at Takhram En, Thamaka, KanchanaburiHattaya YUEAMANPONG; หัทยา เยื่อแม้นพงศ์; Narong Srikriengthong; ณรงค์ ศรีเกรียงทอง; Silpakorn University. Management Sciences
12Buying behavior of customers in Ratchaburi Boriphat BUTNAK; บริพัตร บุตรนาค; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12The Canonical Correlation Analysis Between Marketing Mix and Decision Factors to choosing ShopUp website service of Netdesign Host Company LimitedNid PRASERTPHOL; นิจ ประเสริฐผล; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
10THE CANONICAL CORRELATION OF DWR4THAI APPLICATE ACCEPTANT TECHNOLOGY AND AGRICULTURIST IN NONTHABURI INTEND TO USE IT FOR DEVELOPING WITH ENDURE COMMUNITY Pitchaya AMARIT; พิชญะ อมฤทธิ์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
18The canonical correlation of technology acceptance and expectations in chosing AirBnB application and website of Thai millenial touristsMariya THRAENHART; มาริยา เธรนฮาร์ท; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
29The Canonical Correlation Analysis Between Service Marketing Mix and Domestic Economy for The Investment Decision in Long Term Equity Fund of Krungthai Bank Public Company Limited State Enterprise EmployeesNuch PRASERTPHOL; นุช ประเสริฐผล; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
10THE CAPABILITY INNOVATION MANAGEMENT FOR THE SUSTAINABLE ORGANIZATION PERFORMANCE OF THE AGRICULTURAL INDUSTRY IN THAILANDSudarat PIMONRATTANAKAN; สุดารัตน์ พิมลรัตนกานต์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences