Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 304 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NONG KHAEM BANGKOK PROVINCE' CUSTOMERS BEHAVIORS IN USING KTB DEBIT SMART SHOPPING WITH INSURANCE CARDPhakpoom KODSILA; ภาคภูมิ คชศิลา; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
10The development of business models for medium and small hotels in the city. Nakhon Pathom To prepare for the tournament in Thailand 4.0.Pornkamon MUEANCHANCHOEI; พรกมล เหมือนจันทร์เชย; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
10The factors that impact dormitory rental decision in Krathumban, SamutsakornChitchanok KANSING; ชิดชนก กันสิงห์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
12Saving Skills and Saving Patterns Of Teacher Civilization, Generation X Group Under the Office Of Secondary Educational Service Area 9Kamonwan MEETAVOEN; กมลวัณย์ มีถาวร; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
10Quality of working life and Job satisfaction influence Intention to stay of Engineer in Japanese companies in I-EA-T Free Zone, Hi-Tech Industrial estate, Phra Nakhon Sri AyutthayaThanyawadee PENGTAKO; ธัญญาวดี เพ็งตะโก; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCEMontira NOYJEEN; มณทิรา น้อยจีน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
10The association between business preparation of SMEs and business ecosystem that related to the startup firm in ThailandTontakan TANGBORIBOONSUK; ต้นตระการ ตั้งบริบูรณ์สุข; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOMNachwicha SAMBOONTIANG; ณัชวิชา สามบุญเที่ยง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
10THE STUDY 5 COMMUNITY CHARMS THAT INFLUENCE LOYALTY OF TOURISTS HUA PLEE MARKET, OTOP CENTER, PHUKHAE COMPLEX PHU KHAE SUB DISTRICT, CHALOEM PHRAKIAT DISTRICT SARABURIRuttawich CHAISIRIPANICH; รัฐวิชญ์ ชัยศิริพานิช; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
12Marketing Strategies of the Thai Restaurant Business with Michelin Star for Chinese Tourists in Gastronomic Tourism Premrudee CHAIRUNGRUANGSIN; เปรมฤดี ชัยรุ่งเรืองสิน; Chisnupong Sirichodnisakorn; ชิษณุพงศ์ ศิริโชตินิศากร; Silpakorn University. Management Sciences