Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Silpakorn University
Management Sciences
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 754
next >
Issue Date
Title
Author(s)
28
Guidelines for development of healthy Chinese Banquet Business in Nakhon Pathom
Yuwarin PANJASIRIWIT
;
ยุวรินทร์ ปัญจสิริวิทย์
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
Silpakorn University
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
28
Influence of content marketing strategies on the purchasing decisions of online fashion clothing by Generation Y
Pattharika THONGARSA
;
ภัทริกา ธงอาษา
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
Silpakorn University
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
28
Factors Affecting The Repurchase intentions Of Meat Retailers In Udon Thani's Fresh Market
Oatsadawut SOMPHITHAK
;
อัษฎาวุธ สมพิทักษ์
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
28
Behavior of exposure to online media that affects the decision to participatein esports events
Pimlapat THURN-IM
;
พิมพ์ลภัส เถื่อนอิ่ม
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
28
The experiences of participants that influence their Engagement to attending music festivals in Thailand
Noppamas YOSSARES
;
นพมาศ ยศเรศ
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
santidhorn@gmail.com
;
santidhorn@gmail.com
28
Marketing Mix 4E that Influence Participation in the Phra Pradaeng Songkran Festival
Supissara WONGAKKARATSAKUL
;
ศุภิสรา ว่องอัครัชสกุล
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
santidhorn@gmail.com
;
santidhorn@gmail.com
28
FACTORS OF PETS INFLUENCER AFFECTING DECISION TO PURCHASE PET FOOD SUPPLEMENT OF GENERATION Y CONSUMERS
Yanika TANUDOM
;
ญาณิกา ตันอุดม
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
Silpakorn University
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
28
NARRATIVES OF WORK MOTIVATION FOR KAENG KRACHAN NATIONAL PARK RANGERS
Suphitcha CHALERMSAKULWONG
;
สุพิชชา เฉลิมสกุลวงศ์
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
Silpakorn University
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
parinya.r@ms.su.ac.th
;
parinya.r@ms.su.ac.th
28
THE CREATIVE INNOVATION MODEL WITH BRAND EXPERIENCE TO CUSTOMER LOYALTY OF NEW ERA POSHTEL ENTREPRENEURS
Daorung FAKTHONG
;
ดาวรุ่ง ฟักทอง
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
innjun@yahoo.com
;
innjun@yahoo.com
28
GUIDELINES FOR DEVELOPING A GEOGRAPHICALLY REGISTERED ORGANIC BUSINESS OF CHINNAWONG FARM ENTREPRENEUR, NAKHON SI THAMMARAT PROVINCE
Sitapak PHUANGTHONG
;
สิตาภัค พวงทอง
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
Silpakorn University
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
parinya.r@ms.su.ac.th
;
parinya.r@ms.su.ac.th
28
Exploring the Importance of Online Marketing Strategies and Online Social Media Usage Behavior of Generation Z Target Group for Events
Atippakan JORAPONG
;
อธิปการย์ จรพงค์
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
28
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION STRATEGY AND SERVICE QUALITY STRATEGY AFFECT THE SELECTION OF CONSUMER FITNESS CENTER SERVICES THE OLYMPIC FITNESS CLUB CASE STUDY
Pattramas PROMSA
;
ภัทรามาศ พรหมสา
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
Silpakorn University
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
;
PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
28
Key Success Factors for organizing Events of the Thailand Sustainable Event Management Standard (TSEMS) 5 Stars Hotels in Bangkok
Punnaporn WONGJUNPEN
;
ปัณพร วงษ์จันทร์เพ็ญ
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
28
FACTORS INFLUENCING INTENTIONS TO RESIGN AMONG PERSONNEL: A CASE STUDY OF PUBLIC HEALTH PROFESSIONALS IN WARM COMMUNITY NURSING CLINICS
Vititphon KANOPTHUMMAKUL
;
วิทิตพล ขนบธรรมกุล
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
Silpakorn University
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
parinya.r@ms.su.ac.th
;
parinya.r@ms.su.ac.th
28
Study of Standard Aluminum Booth Systems usage to value added Exhibition Industry in Bangkok
Monchana SATTAYATHAMRONGTIAN
;
มนต์ชนะ สัตยธำรงเธียร
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
28
Work motivation affecting Job satisfaction and Job performance effectiveness of employee of Provincial Waterworks Authority region 3 : The moderating role of Soft skills
Jeerapat WONGTANASOMBUT
;
จีรภัทร วงศ์ธนสมบัติ
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
28
Marketing Mix Factors affecting the satisfaction of Pet Expo Visitors Among Pet Humanization Group
Thitiphan KASEMSUK
;
ฐิติพรรณ เกษมสุข
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
28
The Mediating Role of Work Meaningfulness on the Relationship between Job Characteristics and Intention to Stay of the Employees of Pneumax Company Limited
Chuda SRISASALAK
;
ชุดา ศรีศศลักษณ์
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
28
Social Media Tourism Influencers: The Impact of Credibility on Attitudes and Behavioral Intentions
Nattharaphan JINDAKUL
;
ณัฐทราภรรณ์ จินดากุล
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
Silpakorn University
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
28
The Characteristics of innovation’s perception to Influence the Usage of Online Meeting Applications Amongst Generation Y’s Users in Bangkok.
Songsit THETRUNGRUEANG
;
ทรงสิทธิ์ เทศรุ่งเรือง
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
Silpakorn University
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 754
next >
Discover
Author
2
Pantewan, Nichawan
2
ดวงชื่น, ฤทัยรัตน์
2
บัวชื่น, ปิยวัฒน์
2
ปานเทวัญ, ณิชวรรณ
2
สังข์รักษา, มรุต
1
Anurit, Porvara
1
AROONRAT, PAWARISA
1
AROONWIPADA, KANOGWAN
1
Aryubkhen, Weena
1
Auareesuksakun, Arunrung
.
next >
Subject
1
LGBT
1
LGBT TOURIST
1
Library
1
LIFE INSURANCE
1
life insurance
1
LIFE INSURANCE BUSINESS
1
Life Insurance of Kasikornbank's...
1
LIFE INSURANCE STRATEGY
1
Life planning behavior
1
Life Satisfaction
.
< previous
next >
Date issued
235
2500 - 2560
304
2016 - 2099