Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 329 to 348 of 380 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
12SAFETY CONDITIONS PROBLEM EFFECTING INTERNATIONAL TOURISTS VISITING BANGKOK IN PARTICIPATING IN TOURISM ACTIVITIESSiripha CHITPHONG; ศิริภา จิตผ่อง; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
12Selling Strategy of Insurance Debit Card of Krung Thai Bank Employees. Case Study of Krungthai Bank at Baan Pong, Ratchaburi Province. Nicharee KHUMKAEW; ณิชารีย์ ขำแก้ว; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
1A SERVICE DESIGN STRATEGY TO ENHANCE NEW NORMAL CUSTOMER EXPERIENCE FOR LUXURY CHAIN BEACH HOTELS IN ANDAMAN COAST OF THAILANDPhisunt TINAKHAT; ภิสันติ์ ตินะคัต; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
10Service Innovation which Affected the Acceptance of Car Parking Application of Users in BangkokChanidapa KHUMRAHONG; ชนิดาภา ขำระหงษ์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
18Service marketing strategies that influence the decision to use the computer repair shop of Bang Khae population BangkokSupansa YOTSANG; สุพรรษา ยศแสง; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
12Service provider’s perception of Chinese tourist behaviorManassavee JARUROJPAKORN; มนัสวี จารุโรจน์ปกรณ์; Keatkhamjorn Meekanon; เกียรติกำจร มีขนอน; Silpakorn University. International College
25SERVICE QUALITY AND CORPORATE IMAGE AFFECTING DECISION MARKING TO USE SERVICES TMBTHANACHART BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKORNPATHOMSucharat BOONPRAKONG; สุชารัตน์ บุญประคอง; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
26Service Quality and Customer's Loyalty Effecting Word of Mouth Communication in Chinese Banquet Business in Suphanburi ProvinceSuriyon KARAWEK; สุริยน การะเวก; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
12SERVICE QUALITY DEVELOPMENT PLAN OF THAI TOUR GUIDES TOWARDS ASEAN FRAMEWORK AGREEMENTON SERVICES (AFAS)Kluaymai SUMUNG; กล้วยไม้ สุมังค์; Santhipharp Khamsa-ard; สันติภาพ คำสะอาด; Silpakorn University. Management Sciences
2Service Quality Effecting Returning Guest Staying at 5 Stars Hotel in BangkokSopittha TEMRAT; โศภิษฐา เต็มรัตน์; ATTAMA BOONPALIT; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
4SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOKSarinyo SODSEE; สริณโญ สอดสี; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
18Service Quality from Consumer’s Point of View Towards The Science Glassware Business (Case Study : NK Laboratory (Thailand) CO., LTD)Wilasinee CHONGKOLPHUET; วิลาสินี จงกลพืช; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
18Service quality improvement in Kuakarun nursing library, Navamindradhiraj University in 4.0 EraNorabhat CHINAHONG; นรภัทร จินาห้อง; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
24The Shift from Owning to Sharing – how SMEs advance their business model in the B2B sharing economySebastian HUBER; Sebastian Huber; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
12SITUATIONS PROBLEMS AND GUIDED DEVELOPMENT SERVICES QUALITY OF ENTREPRENEUR SWISS VALLEY HIP RESORT SUAN PHUNG RATCHABURIJanjira MALA; จันจิรา มาลา; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
17SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND CONSTRUCTION TO HAPPINESS AT WORK OF GENERATION Y   EMPLOYEE IN AN INSURANCE COMPANY FROM RATCHABURI PROVINCENoppawan JINAPARIWATARPORN; นพวรรณ จินะปริวัตอาภรณ์; Chisnupong Sirichodnisakorn; ชิษณุพงศ์ ศิริโชตินิศากร; Silpakorn University. Management Sciences
4SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND GUIDELINES FOR CHOOSING HEALTHY CAFE SERVICES IN BANGKOKAnongnut THRONGAROM; อนงนุช ทรงอารมย์; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; parinya.r@ms.su.ac.th; parinya.r@ms.su.ac.th
4Social network analysis and community participation in tourism for strategic planning of community-based tourism management Toward the Sustainable Development Goals Bang Sakae Subdistrict, Bang Khonthi District, Samut Songkhram ProvinceAtcharee MANAKIJ; อัจฉรีย์ มานะกิจ; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
28STAGE OF THE ART OF SAFETY DESIGN ELECTRIC VEHICLE SPEEDOMETER IN THAILANDPoom THIPARPAKUL; ภูมิ ทิพย์อาภากุล; Watanapun Krutasaen; วัฒนพันธุ์ ครุฑะเสน; Silpakorn University; Watanapun Krutasaen; วัฒนพันธุ์ ครุฑะเสน; watanapun@gmail.com; watanapun@gmail.com
1Storytelling Management Strategies for Destination Brand Communication in the Historical City of Ayutthaya, Phra Nakhon Si Ayutthaya ProvinceYanisa PHUANPOH; ญาณิศา เผื่อนเพาะ; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences