Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Subject Business
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 355 to 374 of 409
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
12
SAFETY CONDITIONS PROBLEM EFFECTING INTERNATIONAL TOURISTS VISITING BANGKOK IN PARTICIPATING IN TOURISM ACTIVITIES
Siripha CHITPHONG
;
ศิริภา จิตผ่อง
;
Attama Boonpalit
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Selling Strategy of Insurance Debit Card of Krung Thai Bank Employees. Case Study of Krungthai Bank at Baan Pong, Ratchaburi Province.
Nicharee KHUMKAEW
;
ณิชารีย์ ขำแก้ว
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
A SERVICE DESIGN STRATEGY TO ENHANCE NEW NORMAL CUSTOMER EXPERIENCE FOR LUXURY CHAIN BEACH HOTELS IN ANDAMAN COAST OF THAILAND
Phisunt TINAKHAT
;
ภิสันติ์ ตินะคัต
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
Service Innovation which Affected the Acceptance of Car Parking Application of Users in Bangkok
Chanidapa KHUMRAHONG
;
ชนิดาภา ขำระหงษ์
;
JITTAPON CHUMKATE
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Service marketing strategies that influence the decision to use the computer repair shop of Bang Khae population Bangkok
Supansa YOTSANG
;
สุพรรษา ยศแสง
;
SIRA SRIYOTHIN SRIYOTHIN
;
ศิระ ศรีโยธิน
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Service provider’s perception of Chinese tourist behavior
Manassavee JARUROJPAKORN
;
มนัสวี จารุโรจน์ปกรณ์
;
Keatkhamjorn Meekanon
;
เกียรติกำจร มีขนอน
;
Silpakorn University. International College
25
SERVICE QUALITY AND CORPORATE IMAGE AFFECTING DECISION MARKING TO USE SERVICES TMBTHANACHART BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKORNPATHOM
Sucharat BOONPRAKONG
;
สุชารัตน์ บุญประคอง
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
Service Quality and Customer's Loyalty Effecting Word of Mouth Communication in Chinese Banquet Business in Suphanburi Province
Suriyon KARAWEK
;
สุริยน การะเวก
;
Attama Boonpalit
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
SERVICE QUALITY DEVELOPMENT PLAN OF THAI TOUR GUIDES TOWARDS ASEAN FRAMEWORK AGREEMENTON SERVICES (AFAS)
Kluaymai SUMUNG
;
กล้วยไม้ สุมังค์
;
Santhipharp Khamsa-ard
;
สันติภาพ คำสะอาด
;
Silpakorn University. Management Sciences
2
Service Quality Effecting Returning Guest Staying at 5 Stars Hotel in Bangkok
Sopittha TEMRAT
;
โศภิษฐา เต็มรัตน์
;
ATTAMA BOONPALIT
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOK
Sarinyo SODSEE
;
สริณโญ สอดสี
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
18
Service Quality from Consumer’s Point of View Towards The Science Glassware Business (Case Study : NK Laboratory (Thailand) CO., LTD)
Wilasinee CHONGKOLPHUET
;
วิลาสินี จงกลพืช
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Service quality improvement in Kuakarun nursing library, Navamindradhiraj University in 4.0 Era
Norabhat CHINAHONG
;
นรภัทร จินาห้อง
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
24
The Shift from Owning to Sharing – how SMEs advance their business model in the B2B sharing economy
Sebastian HUBER
;
Sebastian Huber
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
santidhorn@gmail.com
;
santidhorn@gmail.com
12
SITUATIONS PROBLEMS AND GUIDED DEVELOPMENT SERVICES QUALITY OF ENTREPRENEUR SWISS VALLEY HIP RESORT SUAN PHUNG RATCHABURI
Janjira MALA
;
จันจิรา มาลา
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND CONSTRUCTION TO HAPPINESS AT WORK OF GENERATION Y EMPLOYEE IN AN INSURANCE COMPANY FROM RATCHABURI PROVINCE
Noppawan JINAPARIWATARPORN
;
นพวรรณ จินะปริวัตอาภรณ์
;
Chisnupong Sirichodnisakorn
;
ชิษณุพงศ์ ศิริโชตินิศากร
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND GUIDELINES FOR CHOOSING HEALTHY CAFE SERVICES IN BANGKOK
Anongnut THRONGAROM
;
อนงนุช ทรงอารมย์
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
Silpakorn University
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
parinya.r@ms.su.ac.th
;
parinya.r@ms.su.ac.th
28
Social Media Tourism Influencers: The Impact of Credibility on Attitudes and Behavioral Intentions
Nattharaphan JINDAKUL
;
ณัฐทราภรรณ์ จินดากุล
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
Silpakorn University
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
4
Social network analysis and community participation in tourism for strategic planning of community-based tourism management Toward the Sustainable Development Goals Bang Sakae Subdistrict, Bang Khonthi District, Samut Songkhram Province
Atcharee MANAKIJ
;
อัจฉรีย์ มานะกิจ
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
innjun@yahoo.com
;
innjun@yahoo.com
28
STAGE OF THE ART OF SAFETY DESIGN ELECTRIC VEHICLE SPEEDOMETER IN THAILAND
Poom THIPARPAKUL
;
ภูมิ ทิพย์อาภากุล
;
Watanapun Krutasaen
;
วัฒนพันธุ์ ครุฑะเสน
;
Silpakorn University
;
Watanapun Krutasaen
;
วัฒนพันธุ์ ครุฑะเสน
;
watanapun@gmail.com
;
watanapun@gmail.com