Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 33 to 52 of 395 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
25A Casual Relationship Model of Factor Affecting Happiness at Work of Department Stores Employees in BangkokNantiya BOONYAPRAROPCHAI; นันทิยา บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers  Bangkok and metropolitan regionNantinee BOONYAPRAROPCHAI; นันทินี บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
1CASUAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING THE REPURCHASE OF CAR HIRE PURCHASE SERVICE OF THE CUSTOMERS AT ASIA SERMKIJ LEASING PUBLIC COMPANY LIMITEDChaipat THATSANA-EKCHIT; ชัยภัทร ทัศนเอกจิต; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
25Causal and Effectual Factors of Innovative Behavior of Sales Staff in A Life Insurance CompanyPornapa PAKDEETAIPOB; พรนภา ภักดีไตรภพ; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
2The Causal Factors Affected to Safety Behavior of Provincial Electricity Authority Hotline Employees in Area 1, 2 and 3 (Central Region)Ponlagit CHONGWATCHARASATIT; พลกิจ จงวัชรสถิตย์; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
25Causal Factors of Organizational Citizenship Behavior in A Thai Commercial BankNantawan WICHIANCHAI; นันทวรรณ วิเชียรฉาย; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
1THE CAUSAL FACTORS OF PARTICIPATION THAT INFLUENCE THE PERSONAL PERFORMANCE UNDER THE ISO 9001:2015 STANDARDSutinee CHETTAPINIT; สุธินี เชฏฐพินิต; PANUSCHAGONE SIMAKHAJORNBOON; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL FACTORS​ AFFECTING​ OF​ ORGANIZATIONAL​ PERFORMANCE​ : A​ CASE​ STUDY​ OF​ KASIKORNTHAI​ BANK​ IN​ BANGKOK​ METROPOLITAN​ REGIONThannarin RUNGSINKUNLAWAT; ธัญญ์นลิน รุ่งสินกุลวัฒน์; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
12THE CAUSAL RELATIONSHIP AMONG CULTURAL INITIATIVE, MOTIVATION ARRANGEMENT, DIVERSITY MANAGEMENT AND TALENT MANAGEMENT TO HIGH PERFORMANCE ORGANIZATION IN THAILAND Pruk SUPHANALAI; พฤกษ์ สุพรรณาลัย; Chirawan Kongklai; จิราวรรณ คงคล้าย; Silpakorn University. Management Sciences
17THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT OF ELDERLY WORKERS MANAGEMENT CAPABILITY: AN EPIRICAL EVIDENCE OF HOTEL BUSINESS IN THAILANDPreecha KHAMMADEE; ปรีชา คำมาดี; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12The Causal Relationship and Effect of Learning Organization Competencies : An Empirical Evidence of Thailand Textile IndustryChatcharawan MEESUBTHONG; ชัชราวรรณ มีทรัพย์ทอง; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT OF MIGRANTS WORKER MANAGMENT CAPABILITY : AN EMPIRICAL EVIDENCE OF SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES IN SAMUTSAKORN PROVINCES Panida NINAROON; พนิดา นิลอรุณ; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12 THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT Of STRATEGIC INNOVATION MANAGEMENT : AN EMPIRICAL EVIDENCE OF PRIVATE HOSPITALCholpassorn SITTHIWARONGCHAI; ชลภัสสรณ์ สิทธิวรงค์ชัย; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT OF TALENT MANAGEMENT STRATEGY: AN EMPIRICAL EVIDENCE OF ENERGY BUSINESS IN THAILANDNarisa TUMMA-UPAKORN; นริศา ธรรมอุปกรณ์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
1THE CAUSAL RELATIONSHIP AND OUTCOME OF HOTEL STAFFS' JOB CRAFTING IN THE ROYAL COAST AREALikita CHALERMPOLYOTHIN; ลิขิตา เฉลิมพลโยธิน; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
18Causal Relationship Effecting Cross-Cultural Management of Indian Tourist in ThailandSarunporn BURINKOTE; ศรัณย์พร บุรินทรโกษฐ์; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; Silpakorn University. Management Sciences
25CAUSAL RELATIONSHIP FACTORS AFFECTING BUALUANG MBANKIMG USING OF SMALL ENTREPRENEUR IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMRakaya JUNLAWAKANANON; เรขญา จุลวรรคนานนท์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING REPURCHASE INTENTION CONSUMERS OF GENERATION Y IN BELLINEE'S BAKE & BREW, MUANG NAKHON PATHOM BRANCHPaphanat JIRAYUWAT; ปภาณัท จิรายุวัฒน์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17A Causal Relationship Model of the Influences of Service Quality on Customer Satisfaction,Trust, and Loyalty of KTB, Kanchanaburi  BranchSopit MONCHANTHA; โสภิต มนต์ฉันทะ; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
12Causal relationship of factors affecting the happiness ofcivil servant’s Local government organizationIn Nakhon Chai Si district, Nakhon Pathom provinceMonrudee PHEWPHONG; มนฤดี ผิวผ่อง; THIRAWAT CHANTUK; ธีระวัฒน์ จันทึก; Silpakorn University. Management Sciences