Management Sciences Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 121 to 140 of 758
Issue DateTitleAuthor(s)
4FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO USE COMMERCIAL LOANS OF  SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES  AT KASIKORN BANK IN BANG KHAE BANGKOKKattika RATTANASANTAYAKUL; กัตติกา รัตนสันตยากุล; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
4ELECTRONIC BANKING USAGE BEHAVIOR OF THE ELDERLY IN BANGKOKWasana CHANTHIMA; วาสนา จันธิมา; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; sawanya@ms.su.ac.th; sawanya@ms.su.ac.th
4EFFECTIVENESS OF TOURISM AREA MANAGEMENT : YAOWARATArunothai JUNTAVONG; อรุโณทัย จันทวงษ์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
4A Causal Structure Model of Healthy Rice in Thailand: An Exploratory Component Analysis and Loyalty StrategyPoschanan BOONCHUAI; พสชนันท์ บุญช่วย; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
4DEVELOPMENT OF THE MANAGEMENT OF UNIVERSAL DESIGN IN ACCORDANCE WITH THE TOURISM FOR ALL POLICY OF THE EASTERN ECONOMIC CORRIDOR (EEC)Prakart Pawa THONGSAWANG; ประกาศ ปาวา ทองสว่าง; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
25THAILAND'S MICE PROGRAM COMPETENCY DEVELOPMENT GUIDELINES FOR HIGHER DIPLOMA STUDENTSOrachorn WONGPAN-NGAM; อรชร ว่องพรรณงาม; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
25Emotional Marketing and Online Experiences Influencing Trust and Brand Loyalty of Thai fans towards South Korean Artist Products in E-marketplace.Parawee PHANOTE; ภารวี พล้าโน๊ต; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
25Factors Influencing Sports Tourists' Intention to Participate in Trail Running ActivitiesKunakorn PLUENGTUK; คุณากร เปลื้องทุกข์; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers  Bangkok and metropolitan regionNantinee BOONYAPRAROPCHAI; นันทินี บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25Competencies of Human Resources Executives in Hotel Business : Analysis Using Delphi TechniqueKitikan KOMONWIT; กิติกาญจน์ โกมลวิทย์; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University. Management Sciences
25The characteristics of innovation in hostel business in Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan Province.Sarayuth MANEERATANA; ศรายุทธ มณีรัตน์; RACHANON TAWEEPHOL; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University. Management Sciences
25Innovation Behavior and Followship Affecting Performance of Bank Employees in the Department of Medium-Sized BusinessNattha VIJITLUNJAKORN; ณัฐฐา วิจิตรลัญจกร; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING REPURCHASE INTENTION CONSUMERS OF GENERATION Y IN BELLINEE'S BAKE & BREW, MUANG NAKHON PATHOM BRANCHPaphanat JIRAYUWAT; ปภาณัท จิรายุวัฒน์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
25Causal and Effectual Factors of Innovative Behavior of Sales Staff in A Life Insurance CompanyPornapa PAKDEETAIPOB; พรนภา ภักดีไตรภพ; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factor Affecting Happiness at Work of Department Stores Employees in BangkokNantiya BOONYAPRAROPCHAI; นันทิยา บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25Customer loyalty of Non-Toxic Vegetables at Agricultural Community Market of Ban Lat Agricultural Cooperative Limited.Rangsima BOONMA; รังสิมา บุญมา; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
25Job Characteristics, Work Happiness Affecting Work Efficiency Through Organizational Commitment of Employees in a Retailer.Pariyaporn WETPRASERT; ปริยาภรณ์ เวชประเสริฐ; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
25THE DEVELOPMENT OF GEO-CLONING EXHIBITION MODEL TO THE REGIONS OF THAILANDSupawan TEERARAT; ศุภวรรณ ตีระรัตน์; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
25Smart Factory Management with Lean Automation for a High-Performance and Sustainable Organization in the Food IndustryWannachai THURAPANG; วรรณชัย ธุระแพง; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
25MICE CITY'S MARKETING MODEL DEVELOPMENT TOWARD THE SUCCESS OF DRIVING MICE CITY'S STRATEGY IN NORTHEASTERN REGION OF THAILANDSuratsa THONGMEE; สุรัชสานุ์ ทองมี; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 121 to 140 of 758