Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 23 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
11-Jan-2560
ศึกษาแนวทางความต้องการที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกแผนการเรียนศิลป์ดนตรี ระดับมัธยมศึกษาของโรงเรียนในเขตพื้นที่กรุงเทพมหานคร เพื่อสร้างกลยุทธ์ส่งเสริมการตลาดบริการ
ลิ้มรุ่งยืนยง, ณรงค์ฤทธิ์
;
Limrungyuenyong, Narongrit
19-Apr-2560
การตัดสินใจของผู้บริหารกับการบริหารงานวิชาการในสถานศึกษาขั้นพื้นฐาน
กมลพัฒนานันท์, มณีรัตน์
;
Kamonphatthananan, Maneerat
15-May-2560
กลยุทธ์การตลาดกับการตัดสินใจเลือกเข้าศึกษา ในโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย
วิริยะกิจไพศาล, จุฬนี
;
VIRIYAKITPHAISAL, JURANEE
7-Oct-2558
การตัดสินใจของผู้บริหารสถานศึกษาของโรงเรียนวัดนางสาว (ถาวรราษฎร์บำรุง) สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาสมุทรสาคร
เจริญรัมย์, พงษ์นรินทร์
;
JARERNRAM, PONGNARIN
10
MARKETING FACTORS THAT AFFECT THE DECISION TO CONSUME PREMIUM FRUIT: CASE STUDY THE CONSUMER IN BANPONG DISTRICT, RATCHABURI PROVINCE
Donranut POCHAI
;
ดลนัสม์ โพธิ์ฉาย
;
PITAK SIRIWONG
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCE
Montira NOYJEEN
;
มณทิรา น้อยจีน
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOM
Nachwicha SAMBOONTIANG
;
ณัชวิชา สามบุญเที่ยง
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
Guidelines for Lighting and Color Design in Cosmetic Stores
Patcharin TULA
;
พัชรินทร์ ตุละ
;
THARINEE RAMASOOT
;
ธาริณี รามสูต
;
Silpakorn University. Architecture
1
THE DECISION - MAKING FACTORS OF SCHOOL ADMINISTRATORS UNDER THE CHURCH OF CHRIST IN THAILAND
Aroonsri ARCKARAPUNYATHORN
;
อรุณศรี อัครปัญญาธร
;
Nuchnara Rattanasiraprapha
;
นุชนรา รัตนศิระประภา
;
Silpakorn University. Education
18
Service marketing strategies that influence the decision to use the computer repair shop of Bang Khae population Bangkok
Supansa YOTSANG
;
สุพรรษา ยศแสง
;
SIRA SRIYOTHIN SRIYOTHIN
;
ศิระ ศรีโยธิน
;
Silpakorn University. Management Sciences
Discover
Author
1
JARERNRAM, PONGNARIN
1
Kamonphatthananan, Maneerat
1
Khurukitwanit, Nattanee
1
Limrungyuenyong, Narongrit
1
MAKCHIEW, KANCHANA
1
Meeduang, Suratda
1
Panpairoj, Areerat
1
Somboon, Thitilak
1
SRIRITTIPRADIT, JITTIYA
1
SUDJAI, PRATOOM
.
next >
Subject
6
Business
6
DECISION
6
DECISION MAKING
5
Decision
5
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด
4
MARKETING MIX FACTORS
3
ส่วนประสมทางการตลาด
2
Decision Making
2
DECISION-MAKING
2
MARKETING MIX
.
next >
Date issued
14
2500 - 2560
7
2020 - 2099