Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 38 to 57 of 380 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
25Causal Factors of Organizational Citizenship Behavior in A Thai Commercial BankNantawan WICHIANCHAI; นันทวรรณ วิเชียรฉาย; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
1THE CAUSAL FACTORS OF PARTICIPATION THAT INFLUENCE THE PERSONAL PERFORMANCE UNDER THE ISO 9001:2015 STANDARDSutinee CHETTAPINIT; สุธินี เชฏฐพินิต; PANUSCHAGONE SIMAKHAJORNBOON; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University. Management Sciences
24CAUSAL FACTORS OF WORK LIFE BALANCE AFFECTING BURNOUT OF INSTRUCTORS AT A UNIVERSITY IN NAKHON PATHOM PROVINCE, THAILANDOnteera MANUJANTARAT; อรธีรา มนูจันทรัถ; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; amarin@ms.su.ac.th; amarin@ms.su.ac.th
25THE CAUSAL FACTORS​ AFFECTING​ OF​ ORGANIZATIONAL​ PERFORMANCE​ : A​ CASE​ STUDY​ OF​ KASIKORNTHAI​ BANK​ IN​ BANGKOK​ METROPOLITAN​ REGIONThannarin RUNGSINKUNLAWAT; ธัญญ์นลิน รุ่งสินกุลวัฒน์; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
12THE CAUSAL RELATIONSHIP AMONG CULTURAL INITIATIVE, MOTIVATION ARRANGEMENT, DIVERSITY MANAGEMENT AND TALENT MANAGEMENT TO HIGH PERFORMANCE ORGANIZATION IN THAILAND Pruk SUPHANALAI; พฤกษ์ สุพรรณาลัย; Chirawan Kongklai; จิราวรรณ คงคล้าย; Silpakorn University. Management Sciences
17THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT OF ELDERLY WORKERS MANAGEMENT CAPABILITY: AN EPIRICAL EVIDENCE OF HOTEL BUSINESS IN THAILANDPreecha KHAMMADEE; ปรีชา คำมาดี; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12The Causal Relationship and Effect of Learning Organization Competencies : An Empirical Evidence of Thailand Textile IndustryChatcharawan MEESUBTHONG; ชัชราวรรณ มีทรัพย์ทอง; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT OF MIGRANTS WORKER MANAGMENT CAPABILITY : AN EMPIRICAL EVIDENCE OF SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES IN SAMUTSAKORN PROVINCES Panida NINAROON; พนิดา นิลอรุณ; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12 THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT Of STRATEGIC INNOVATION MANAGEMENT : AN EMPIRICAL EVIDENCE OF PRIVATE HOSPITALCholpassorn SITTHIWARONGCHAI; ชลภัสสรณ์ สิทธิวรงค์ชัย; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT OF TALENT MANAGEMENT STRATEGY: AN EMPIRICAL EVIDENCE OF ENERGY BUSINESS IN THAILANDNarisa TUMMA-UPAKORN; นริศา ธรรมอุปกรณ์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
1THE CAUSAL RELATIONSHIP AND OUTCOME OF HOTEL STAFFS' JOB CRAFTING IN THE ROYAL COAST AREALikita CHALERMPOLYOTHIN; ลิขิตา เฉลิมพลโยธิน; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
18Causal Relationship Effecting Cross-Cultural Management of Indian Tourist in ThailandSarunporn BURINKOTE; ศรัณย์พร บุรินทรโกษฐ์; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; Silpakorn University. Management Sciences
25CAUSAL RELATIONSHIP FACTORS AFFECTING BUALUANG MBANKIMG USING OF SMALL ENTREPRENEUR IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMRakaya JUNLAWAKANANON; เรขญา จุลวรรคนานนท์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
4A Causal Relationship Model of Entrepreneurial Orientation Market Orientation and Learning Orientation Influence of Business Performance of Transportation in the Eastern Region of ThailandThanaporn THONGNARONG; ธนพร ทองณรงค์; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; Silpakorn University; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
25THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING REPURCHASE INTENTION CONSUMERS OF GENERATION Y IN BELLINEE'S BAKE & BREW, MUANG NAKHON PATHOM BRANCHPaphanat JIRAYUWAT; ปภาณัท จิรายุวัฒน์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17A Causal Relationship Model of the Influences of Service Quality on Customer Satisfaction,Trust, and Loyalty of KTB, Kanchanaburi  BranchSopit MONCHANTHA; โสภิต มนต์ฉันทะ; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
4A Causal Structure Model of Healthy Rice in Thailand: An Exploratory Component Analysis and Loyalty StrategyPoschanan BOONCHUAI; พสชนันท์ บุญช่วย; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
25THE CAUSAL FACTORS INFLUENCING INTENTION TO STAY OF BANGKOK BANK EMPLOYEES IN HEAD OFFICEDonlaphon TEERAWONGSAKUL; ดลพร ธีระวงศ์สกุล; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
28A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONSPasin JIWMONGKHOLCHAI; พศิน จิวมงคลชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
24CAUSES AND RESULTS OF GREEN INNOVATION MANAGEMENT IN THE MANUFACTURING INDUSTRY OF THAILANDYuvadee SIRIYASUB; ยุวดี ศิริยทรัพย์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com