Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 201 to 220 of 380 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
4GREEN SERVICE QUALITY MANAGEMENT STRATEGYOF HOTEL BUSINESS IN THAILANDSupichet TONG-ON; สุพิเชษฐ์ ตองอ่อน; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
24Guidelines for Ancient Market Community Revitalization with Sustainable Tourism Promotion : A Case Study of Chum Saeng’s 100-Year-Old MarketRattana KARAKES; รัตนา การะเกษ; Kamthorn Kulachol; กำธร กุลชล; Silpakorn University; Kamthorn Kulachol; กำธร กุลชล; Archktk@hotmail.co.th; Archktk@hotmail.co.th
24GUIDELINES FOR CONSERVATION AND CREATIVE TOURISM DEVELOPMENT:  UTHAI THANI PROVINCE, THAILANDYanatorn TEANTHAWORN; ญาณาธร เธียรถาวร; Tippawan Tangpoonsupsiri; ทิพวัลย์ ตั้งพูนทรัพย์ศิริ; Silpakorn University; Tippawan Tangpoonsupsiri; ทิพวัลย์ ตั้งพูนทรัพย์ศิริ; tippawan.t@gmail.com; tippawan.t@gmail.com
2Guidelines for the development of the long drum band business forsupport tourism in Nakhon Si Thammarat ProvincePatchara WANTHONG; พัชร วรรณทอง; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
2HOLACRACY MODEL OF  STRATEGIC MANAGEMENT IN DEVELOPING SALESMANSHIP IN COSMETIC BUSINESSPaweena KOLKITCHAIWAN; ปวีณา กลกิจชัยวรรณ; THIRAWAT CHANTUK; ธีระวัฒน์ จันทึก; Silpakorn University. Management Sciences
1HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT GUIDELINE FOR INTERNATIONAL HOTEL CHAINS AFTER COVID-19 PANDEMIC.Phinyada PEETIWAN; ภิญญดา ปีติวรรณ; RACHANON TAWEEPHOL; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University. Management Sciences
4Human Resource Competency Standard Elements of Concert BusinessRujipas BOONSOMRAT; รุจิภาส บุญสำเร็จ; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
2Human Resource Development Strategy Model in the Spa Business for Promote Wellness Tourism for Senior Tourists in The Eastern Region Base on the Context of The Development of Thailand 4.0Chutima NOOTAYASAKUL; ชุติมา นุตยะสกุล; Narin Sungrugsa; นรินทร์ สังข์รักษา; Silpakorn University. Management Sciences
12IMAGE OF PHLOICHATURACHINDA SCHOOL AS PERCEIVED BY PARENTS Sitthichai MAHEDSIRI; สิทธิชัย มเหศศิริ; Samrerng Onsampant; สำเริง อ่อนสัมพันธุ์; Silpakorn University. Education
18Impact and Adaptation in Export Orchid Business after Coronavirus Disease 2019 : A case study of the companyin Ratchaburi ProvinceNawarit TUMMUANG; นวฤทธิ์ ตุ้มม่วง; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
4THE IMPACT OF ADOPTION OF ACCOUNTING TEMPORARY RELIEF MEASURES IN THE EPIDEMIC SITUATION OF COVID-19 IN 2020Boripat MUENSRI; บริพัตร หมื่นศรี; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Silpakorn University; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Chansuwan_P@su.ac.th; Chansuwan_P@su.ac.th
17The Implementation of Electronic Commerce system in Pharmacy Business  Nakorn Pathom AreaChawanut DANVIRIYAKUL; ชวณัฏฐ์ ด่านวิริยะกุล; Krisada Pornprapa; กฤษฎา พรประภา; Silpakorn University. Management Sciences
11Increasing of Brand Image through Customer Visual Perception Case Study Black SugarKhanisorn ANGTHONG; คณิศร อ่างทอง; Nuchnapang Keonil; นุชนภางค์ แก้วนิล; Silpakorn University. Graduate School
4INDIVIDUAL FACTORS AND ORGANIZATIONS FACTORS AFFECTING SUCCESS LEVELS OF ACTIVITY BASED MANAGEMENT IMPLEMENTATION OF LISTED COMPANIES IN THE STOCK EXCHANGE OF THAILANDWanvisa THANYACHAROEN; วรรณวิสา ธัญญเจริญ; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; Silpakorn University; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; thanupon_i@su.ac.th; thanupon_i@su.ac.th
1The Influence of Brand Equity and Trust on Behavior Intention of Green ConsumerSangtawan PHETSUWAN; แสงตะวัน เพชรสุวรรณ; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
18The Influence of Buddhist Principles on Organizational Administration of the State Enterprise which received Excellence Management Award and Having the Number One Income in the CountryPrat NGAMSOMPARK; ปรัชญ์ งามสมภาค; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
4THE INFLUENCE OF CAUSAL FACTORS AFFECTING DEVIANT WORKPLACE BEHAVIOR ON FREIGHT FORWARDING BUSINESS'S EMPLOYEESChayanid JIWMONGKHONCHAI; ชญานิศ จิวมงคลชัย; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
1INFLUENCE OF EMPLOYEE VALUE PROPOSITION ON EMPLOYEES’ JOB SATISFACTION AND EMPLOYEE ENGAGEMENT: A CASE STUDY OF HOSPITAL MEDICAL PERSONNEL UNDER THE DEPARTMENT OF MENTAL HEALTHPhatchara CHANTANASUKON; พัชรา จันทนะสุคนธ์; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University. Management Sciences
17Influence of Employee-Organization Relationships towards Intention to Stay through Employee Engagement Kanakorn SUKKANTHARAK; คณากร สุขคันธรักษ์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
18INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING TOWARDS SATISFACTION THROUGH INTENTION TO RECOMMEND AND REVISIT OF THAI TOURISTS IN MUSUEM SIAMFonrin CHANAGUMCHOKCHAROEN; ฝนริน ชนะกำโชคเจริญ; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences