Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Subject Business
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 201 to 220 of 380
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
4
GREEN SERVICE QUALITY MANAGEMENT STRATEGYOF HOTEL BUSINESS IN THAILAND
Supichet TONG-ON
;
สุพิเชษฐ์ ตองอ่อน
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
viroj_jade@hotmail.com
;
viroj_jade@hotmail.com
24
Guidelines for Ancient Market Community Revitalization with Sustainable Tourism Promotion : A Case Study of Chum Saeng’s 100-Year-Old Market
Rattana KARAKES
;
รัตนา การะเกษ
;
Kamthorn Kulachol
;
กำธร กุลชล
;
Silpakorn University
;
Kamthorn Kulachol
;
กำธร กุลชล
;
Archktk@hotmail.co.th
;
Archktk@hotmail.co.th
24
GUIDELINES FOR CONSERVATION AND CREATIVE TOURISM DEVELOPMENT: UTHAI THANI PROVINCE, THAILAND
Yanatorn TEANTHAWORN
;
ญาณาธร เธียรถาวร
;
Tippawan Tangpoonsupsiri
;
ทิพวัลย์ ตั้งพูนทรัพย์ศิริ
;
Silpakorn University
;
Tippawan Tangpoonsupsiri
;
ทิพวัลย์ ตั้งพูนทรัพย์ศิริ
;
tippawan.t@gmail.com
;
tippawan.t@gmail.com
2
Guidelines for the development of the long drum band business forsupport tourism in Nakhon Si Thammarat Province
Patchara WANTHONG
;
พัชร วรรณทอง
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music
2
HOLACRACY MODEL OF STRATEGIC MANAGEMENT IN DEVELOPING SALESMANSHIP IN COSMETIC BUSINESS
Paweena KOLKITCHAIWAN
;
ปวีณา กลกิจชัยวรรณ
;
THIRAWAT CHANTUK
;
ธีระวัฒน์ จันทึก
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT GUIDELINE FOR INTERNATIONAL HOTEL CHAINS AFTER COVID-19 PANDEMIC.
Phinyada PEETIWAN
;
ภิญญดา ปีติวรรณ
;
RACHANON TAWEEPHOL
;
ระชานนท์ ทวีผล
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Human Resource Competency Standard Elements of Concert Business
Rujipas BOONSOMRAT
;
รุจิภาส บุญสำเร็จ
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
2
Human Resource Development Strategy Model in the Spa Business for Promote Wellness Tourism for Senior Tourists in The Eastern Region Base on the Context of The Development of Thailand 4.0
Chutima NOOTAYASAKUL
;
ชุติมา นุตยะสกุล
;
Narin Sungrugsa
;
นรินทร์ สังข์รักษา
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
IMAGE OF PHLOICHATURACHINDA SCHOOL AS PERCEIVED BY PARENTS
Sitthichai MAHEDSIRI
;
สิทธิชัย มเหศศิริ
;
Samrerng Onsampant
;
สำเริง อ่อนสัมพันธุ์
;
Silpakorn University. Education
18
Impact and Adaptation in Export Orchid Business after Coronavirus Disease 2019 : A case study of the companyin Ratchaburi Province
Nawarit TUMMUANG
;
นวฤทธิ์ ตุ้มม่วง
;
Sawanya Thammaapipon
;
สวรรยา ธรรมอภิพล
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
THE IMPACT OF ADOPTION OF ACCOUNTING TEMPORARY RELIEF MEASURES IN THE EPIDEMIC SITUATION OF COVID-19 IN 2020
Boripat MUENSRI
;
บริพัตร หมื่นศรี
;
Phornpravee Chansuwan
;
พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ
;
Silpakorn University
;
Phornpravee Chansuwan
;
พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ
;
Chansuwan_P@su.ac.th
;
Chansuwan_P@su.ac.th
17
The Implementation of Electronic Commerce system in Pharmacy Business Nakorn Pathom Area
Chawanut DANVIRIYAKUL
;
ชวณัฏฐ์ ด่านวิริยะกุล
;
Krisada Pornprapa
;
กฤษฎา พรประภา
;
Silpakorn University. Management Sciences
11
Increasing of Brand Image through Customer Visual Perception Case Study Black Sugar
Khanisorn ANGTHONG
;
คณิศร อ่างทอง
;
Nuchnapang Keonil
;
นุชนภางค์ แก้วนิล
;
Silpakorn University. Graduate School
4
INDIVIDUAL FACTORS AND ORGANIZATIONS FACTORS AFFECTING SUCCESS LEVELS OF ACTIVITY BASED MANAGEMENT IMPLEMENTATION OF LISTED COMPANIES IN THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND
Wanvisa THANYACHAROEN
;
วรรณวิสา ธัญญเจริญ
;
Issaraporn Thanupon
;
อิสราภรณ์ ทนุผล
;
Silpakorn University
;
Issaraporn Thanupon
;
อิสราภรณ์ ทนุผล
;
thanupon_i@su.ac.th
;
thanupon_i@su.ac.th
1
The Influence of Brand Equity and Trust on Behavior Intention of Green Consumer
Sangtawan PHETSUWAN
;
แสงตะวัน เพชรสุวรรณ
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
The Influence of Buddhist Principles on Organizational Administration of the State Enterprise which received Excellence Management Award and Having the Number One Income in the Country
Prat NGAMSOMPARK
;
ปรัชญ์ งามสมภาค
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
THE INFLUENCE OF CAUSAL FACTORS AFFECTING DEVIANT WORKPLACE BEHAVIOR ON FREIGHT FORWARDING BUSINESS'S EMPLOYEES
Chayanid JIWMONGKHONCHAI
;
ชญานิศ จิวมงคลชัย
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
1
INFLUENCE OF EMPLOYEE VALUE PROPOSITION ON EMPLOYEES’ JOB SATISFACTION AND EMPLOYEE ENGAGEMENT: A CASE STUDY OF HOSPITAL MEDICAL PERSONNEL UNDER THE DEPARTMENT OF MENTAL HEALTH
Phatchara CHANTANASUKON
;
พัชรา จันทนะสุคนธ์
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Influence of Employee-Organization Relationships towards Intention to Stay through Employee Engagement
Kanakorn SUKKANTHARAK
;
คณากร สุขคันธรักษ์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING TOWARDS SATISFACTION THROUGH INTENTION TO RECOMMEND AND REVISIT OF THAI TOURISTS IN MUSUEM SIAM
Fonrin CHANAGUMCHOKCHAROEN
;
ฝนริน ชนะกำโชคเจริญ
;
WONGLADDA WEERAPAIBOON
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
Silpakorn University. Management Sciences