Browsing by Author ชวนชื่น อัคคะวณิชชา

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 10 to 29 of 31 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
1FACTORS AFFECTING CUSTOMER LOYALTY TOWARDSJOHNSON AND JOHNSON COMPANY IN BANGKOK METROPOLISPawasu TANTISEREERUT; ภวาสุ ตันติเสรีรัตน์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
24FACTORS AFFECTING INNOVATIVE BEHAVIOR IN WORK OF A COMMERCIAL BANK IN THE CENTER REGION OF THAILANDThanthanaphat WORRAWECHWITTHAYA; ธัญญ์ธนภัสร์ วรเวชวิทยา; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
12Factors Affecting Job Satisfaction and Leading to the Work Efficiency of Employees in Government Saving Bank, Head OfficeNawaphon LECHAROEN; นวพล ลี้เจริญ; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
17Factors affecting on green product consumption behaviorPohnpun PUNJAM; พรพรรณ พันธ์แจ่ม; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10FACTORS AFFECTING THE USE OF KRUNGTHAI NEXT AMONG SILVER AGE IN BANGKOK.Prapanan WONGKITTICHAIKUL; ปภานัน วงศ์กิตติชัยกุล; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
24Factors and consequences of personnel’s knowledge sharing and creativity affiliated with the commercial bank in the western part of ThailandDollawich TUBTIMDANG; ดลวิชญ์ ทับทิมแดง; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
1FACTORS INFLUENCING ENVIRONMENTAL CONSERVATION BEHAVIOROF EMPLOYEES IN AN ELECTRONIC COMPONENTMANUFACTURING COMPANYKornkanok TANATRINCHAT; กรกนก ธนตฤณชาติ; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
2FACTORS INFLUENCING ENVIRONMENTAL CONSERVATION BEHAVIORS  USING GREEN PRODUCTS OF STUDENTS AND STAFF FROM GREEN UNIVERSITIES IN NAKHON PATHOM PROVINCE Pruksa LIMSAWAN; พฤกษา ลิ้มสวรรค์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
17Factors affecting on Electronic Data Capture (EDC) installationwith Commercial Bank of SME entrepreneur in Nakhon PathomChananpat AKRATTANAWAT; ชนันพัชญ์ เอกรัตนวัฒน์; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
1The Influence of Brand Equity and Trust on Behavior Intention of Green ConsumerSangtawan PHETSUWAN; แสงตะวัน เพชรสุวรรณ; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
17Influence of Employee-Organization Relationships towards Intention to Stay through Employee Engagement Kanakorn SUKKANTHARAK; คณากร สุขคันธรักษ์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
24The Influence of Gamification Concept on Product Purchasing Intention towards Online Shopping Platform of Consumers in BangkokChinnipha SAWANGCHOM; จิณห์นิภา สว่างโฉม; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
26The Influence of Leader-Member Exchange and Trust Towards Organizational Citizenship Behavior Through Job Satisfaction of Bank of Ayudhya Public Company Limited in The Western RegionWimonwan CHIANGVILAWAN; วิมลวรรณ เจียงวิลาวัณย์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
2The influence of learning organization towards organizational job performance through innovative behavior of bank for agriculture and agricultural cooperatives: central region branch administration departmentManatsanan BAIKHUNAKON; มนัสนันท์ ใบคุณากร; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
12The Influence of Service Quality towards Customer Loyalty of King Power Group: The Mediating  Role of Customer SatisfactionWorawan RATNPIYANONT; วรวรรณ รัตน์ปิยนนท์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10The Influence of Service Quality, Perceived Value, and Brand Image towards Willing to Pay through Customer Satisfaction of Government Savings Bank in the Western area of ThailandChutima KANJAN; ชุติมา แก่นจันทร์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
29Innovative behavior of academic support staffs at Rajabhat University Rattanakosin GroupKetsuda BURANASAKSATHIT; เกษสุดา บูรณศักดิ์สถิตย์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
4Intention to Stay of Generation Y Government Officer in The Revenue Department: The Mediating Role of Employee EngagementPhornpailin JOHKHAO; พรไพลิน เจาะขาว; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4Knowledge Sharing and Innovative Work Behavior of Supervisory Level in Packaging Company.Bhakin ANGKAVICHAI; ภาคิน อังควิชัย; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
12Organizational Citizenship Behavior for the Environment: The Spillover Effects of Private Lifestyle on Work-LifeSupee DOWRUANG; สุพีร์ ดาวเรือง; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences