Browsing by Author Silpakorn University

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 298 to 317 of 725 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
24The Effects of Learning Management by Using SQ4R Technique to Improve English Reading Comprehension Abilities of Eighth GradersChadaporn JANTABUDSRI; ชฎาภรณ์ จันทะบุดศรี; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4The Effects of Learning Management to Improve Knowledge and Retention of English Vocabulary through Flashcards Techniques for Fifth GradersSathit POKEE; สาธิต โภคี; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; sxuneeta@hotmail.com; sxuneeta@hotmail.com
4EFFECTS OF LEARNING MANAGEMENT USING HISTORICAL METHOD ON HISTORICAL CAUSES AND CONSEQUENCES ANALYSIS ABILITIES OF ELEVENTH GRADE STUDENTSThapanee RUCKPUBAN; ฐาปนีย์ รักภูบาล; Sasiphat Champa; ศศิพัชร จำปา; Silpakorn University; Sasiphat Champa; ศศิพัชร จำปา; pp_pises@yahoo.com; pp_pises@yahoo.com
24EFFECTS OF LEARNING MANAGEMENT VIA EXPERIENTIAL LEARNING APPROACH ON SOCIAL CONSCIOUSNESS FOR UNDERGRADUATE DEGREE STUDENTS, BACHELOR OF EDUCATION (SOCIAL STUDIES)Suntorn ONRIT; สุนทร อ่อนฤทธิ์; Chairat Tosila; ชัยรัตน์ โตศิลา; Silpakorn University; Chairat Tosila; ชัยรัตน์ โตศิลา; TOSILA_C@SU.AC.TH; TOSILA_C@SU.AC.TH
4The Effects of Online Phenomenon-Based Learning Activities with Questioning Techniques Affecting Critical Thinking for Grade 8th StudentsSasiwimon SUNANTA; ศศิวิมล สุนันตะ; Siwanit Autthawuttikul; ศิวนิต อรรถวุฒิกุล; Silpakorn University; Siwanit Autthawuttikul; ศิวนิต อรรถวุฒิกุล; AUTTHAWUTTIKUL_S@SU.AC.TH; AUTTHAWUTTIKUL_S@SU.AC.TH
4EFFECTS OF ORGANIZING MATHEMATICS LEARNING ACTIVITY USING SCAFFOLDING APPROACH ON MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING ABILITY OF FIFTH GRADE STUDENTSKanokwan JIRASIRICHOT; กนกวรรณ จิระศิริโชติ; Suabsagun Yooyuanyong; สืบสกุล อยู่ยืนยง; Silpakorn University; Suabsagun Yooyuanyong; สืบสกุล อยู่ยืนยง; yooynanyong_s@silpakorn.edu; yooynanyong_s@silpakorn.edu
24Effects of Parental Supports on Motivation in Learning English Online of Grade 2 Students (English Program)Worathai SRIIAMSAARD; วรทัย ศรีเอี่ยมสะอาด; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; sxuneeta@hotmail.com; sxuneeta@hotmail.com
4THE EFFECTS OF PLAY-BASED ACTIVITIES TO ENHANCE GRADE 11 LEARNERS’ READING COMPREHENSION SKILLSNoparit KUAHOUIKHWANG; นพฤทธิ์ กั้วะห้วยขวาง; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; sxuneeta@hotmail.com; sxuneeta@hotmail.com
4EFFECTS OF PRODUCTIVITY BASED LEARNING ON ABILITIES OF ENTREPRENEURSHIP OF MATTHAYOMSUKSA 2 STUDENTSNarubade NIYOMSAB; นฤเบศน์ นิยมทรัพย์; Orapin Sirisamphan; อรพิณ ศิริสัมพันธ์; Silpakorn University; Orapin Sirisamphan; อรพิณ ศิริสัมพันธ์; osirisamphan@hotmail.com; osirisamphan@hotmail.com
4The Effects of the Instruction Based on Content and Language Integrated Learning (CLIL) Approach for Developing Reading Comprehension in English Language for Grade 5 StudentsPhatthanan SANGPLOY; พัทธ์ธนันต์ แสงพลอย; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4The Effects of Using Collaborative Strategic Reading and Graphic Organizers to Enhance the Reading Comprehension Skill of Grade 11 StudentsNattagan BOONPONG; ณัฏฐกานต์ บุญป้อง; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4EFFECTS OF USING DACIR INSTRUCTIONAL PROCESS ON HISTORICAL REASONING OF EIGHTH GRADE STUDENTSPongpol WICHADEE; ปองพล วิชาดี; Sasiphat Champa; ศศิพัชร จำปา; Silpakorn University; Sasiphat Champa; ศศิพัชร จำปา; pp_pises@yahoo.com; pp_pises@yahoo.com
24The Effects of Using Digital Games on Learning English Vocabulary of Sixth Grade StudentsChalermporn PUNJASUTAROS; เฉลิมพร ปัญจาสุธารส; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4The Effects of Using Digital Storytelling Learning Activities to Enhance English Reading Comprehension Ability of Grade 12 StudentsNaritsara PROMRIN; นริศรา พรมริน; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4EFFECTS OF USING HISTORICAL METHOD ON THE ABILITIES OF USING PRIMARY SOURCES AS EVIDENCE IN CONSTRUCTING KNOWLEDGE ABOUT THE PAST AND ATTITUDE TOWARDS LOCAL HISTORY STUDIES OF UPPER SECONDARY STUDENTSWatcharapol NAKTHAB; วัชรพล นาคทับ; Sasiphat Champa; ศศิพัชร จำปา; Silpakorn University; Sasiphat Champa; ศศิพัชร จำปา; pp_pises@yahoo.com; pp_pises@yahoo.com
24The Effects of Using Murdoch Integrated Approach (MIA) to Improve English Reading Comprehension Abilities of Grade Six Students Phatcharaporn BOONROUNGROD; ภัชราภรณ์ บุญเรืองรอด; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4THE EFFECTS OF USING ROLE PLAY AND VIDEOS TO ENHANCE ENGLISH SPEAKING ABILITIES OF VOCATIONAL CERTIFICATE STUDENTSPapatchaya ORNDANG; ปพัชญา อ่อนแดง; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; sxuneeta@hotmail.com; sxuneeta@hotmail.com
24The Effects of Using Somebody Wanted But So Then (SWBST) Technique to Improve English Reading Comprehension Abilities of The Sixth GradersThanawan JANTHAISONG; ธนวรรณ เจนไธสง; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
24The Effects of Using Supplementary English Reading Exercises with KWL-Plus Technique to Develop English Reading Comprehension skills of Grade Ten StudentsSurasak KUEMRAM; สุรศักดิ์ เกือมรัมย์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
24The Effects of Using Task-Based Learning with Vocabulary Learning Strategies to Develop English Reading Comprehension Skills of the Twelfth-Grade StudentsChanokkan YATHIP; ชนกกานต์ ยาทิพย์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com