Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 34 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4FACTOR DETERMINING INVESTMENT BEHAVIORS THAT LEAD TO LIFE GOALS OF GENERATION Y  POPULATION IN NAKHON PATHOM AREAPreyanan CHUAYBUDDA; ปรียานันท์ ช่วยบุดดา; Taninrat Rattanapongpinyo; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; Taninrat Rattanapongpinyo; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4Factors affecting the adoption of electronic business for efficiency improvement of small and medium enterprises in the Kanchanaburi Special Economic ZoneTanapol CHOOYUKSAKUL; ธนพล ชูยุคสกุล; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4CORPORATE CULTURE QUALITY OF LIFE AT WORK AND SELF - EFFICACY THAT AFFECTS OPERATIONAL EFFICIENCY FOR THE SUCCESS OF THE ORGANIZATIONPakamas JIAKSUNGNOEN; ผกามาศ เจียกสูงเนิน; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4The Antecedents and Consequences of Work Life Balance of Information Technology  Generation Y Employees in Private Company in BangkokJantima KHUNKAMUT; จันทิมา คุณกะมุท; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; weerapaiboon_w@su.ac.th; weerapaiboon_w@su.ac.th
4Digital Marketing Strategies That Affect Consumer Behavior in Products Purchasing Via ShopeePhannita MUENBOON; พัณณิตา เหมือนบุญ; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
4INDIVIDUAL FACTORS AND ORGANIZATIONS FACTORS AFFECTING SUCCESS LEVELS OF ACTIVITY BASED MANAGEMENT IMPLEMENTATION OF LISTED COMPANIES IN THE STOCK EXCHANGE OF THAILANDWanvisa THANYACHAROEN; วรรณวิสา ธัญญเจริญ; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; Silpakorn University; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; thanupon_i@su.ac.th; thanupon_i@su.ac.th
4Creative Behaviors Towards A Sustainable Organization : The Case Study of the Office of the Royal Development Projects BoardPrapapron SUESAT; ประภาพร ซื่อสัตย์; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; parinya.r@ms.su.ac.th; parinya.r@ms.su.ac.th
4Village Community Development Guideline for Sustainability in Urban Society : A Case Study of Ban Dong Yang, Village No. 12, Suan Kluai Sub district, Ban Pong District, Ratchaburi ProvincePuttinan PHARKCHAROEN; พุทธินันต์ ภาคเจริญ; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; parinya.r@ms.su.ac.th; parinya.r@ms.su.ac.th
4The influence of organizational culture on productivity improvement of officials in the digital society : A case study of Budget Bureau, Office of the Prime Minister (Thailand)Juthamas THANAWATTANANON; จุฑามาส ธนะวัฒนานนท์; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
4Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.Nicharee SURIYACHAIMANEKUL; ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com