Management Sciences Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 201 to 220 of 758
Issue DateTitleAuthor(s)
26The Influence of Perceived Advertising Value of Out of Home Media on the E-Loyalty of Netflix subscribers in accordance with the role of E-CRM Wimutkun BUTSABA; วิมุตต์กัญญ์ บุษบา; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
26Experience and Technology Acceptance of Post-Retirement People in Bangkok and Metropolitan Area that Affected Willingness to Use E-BookBanthita NOCHOT; บัณฑิตา โนโชติ; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26Marketing Strategies Affecting Tops Online Customer EngagementWiraporn WITOONPISARNSIN; วิราภรณ์ วิฑูรย์พิศาลศิลป์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26The Influence of Leader-Member Exchange and Trust Towards Organizational Citizenship Behavior Through Job Satisfaction of Bank of Ayudhya Public Company Limited in The Western RegionWimonwan CHIANGVILAWAN; วิมลวรรณ เจียงวิลาวัณย์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
26Factors Influencing Consumers' Purchasing Decision in Consignment Products at Cafe Amazon in SuphanburiMontika PREETIPRASONG; มณฑิกา ปรีติประสงค์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
26Motivation and Tourism Elements Effecting Internet Tourism Information Seeking Behaviors of Tourists in Bangkok Siriporn PONGLEE; ศิริภรณ์ พงศ์ลี้; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
26Motivation and Service Quality which have an Impact on Gen Y Consumer's Loyalty towards E-Retailing ApplicationKessaraporn RAKSASAT; เกษราพร รักษาสัตย์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26Service Quality and Customer's Loyalty Effecting Word of Mouth Communication in Chinese Banquet Business in Suphanburi ProvinceSuriyon KARAWEK; สุริยน การะเวก; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
26Marketing Mix and Social Value Effecting Samut Songkhram Customers Behaviours in Using Coffeehouse Services  Angkhana YOTWIPAN; อังคะณา ยศวิปาน; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
26NEEDS FOR SOCIAL WELFARE SERVICES AMONG ELDERLY PERSONSIN TAKRAM-EN SUBDISTRICT ADMINISTRATIVE ORGANIZATION,THA MAKA DISTRICT, KANCHANABURI PROVINCEParichat PHANPHAKDEE; ปาริฉัตร พันธุ์ภักดี; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
26Factors Affecting Competitive Advantage And success of entrepreneurs and small and medium enterprisesin Ratchaburi ProvinceSiwakorn ANOREE; ศิวกร อโนรีย์; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
26Factors affecting decision to purchase 7-seater personal car  auction license plates of consumers in Nakhon Pathom ProvinceDisorn BUAWECH; ดิศรณ์ บัวเวช; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
26FACTORS AFFECTING DECISION TO USE SKYSCANNER APPLICATIONOF THAI TOURISTS IN BANGKOKPattiya LUEMORN; ภัททิยา ลือมอญ; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
26CONFLICT AND SATISFACTION IN WORK THAT EFFECTA PERSON'S DECISION RESIGNATION FROM WORKOF A POWER PLANT IN RATCHABURIRungrawe SUBKRIANGKRAI; รุ่งรวี ทรัพย์เกรียงไกร; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
26DETERMINANT FACTORS OF MODERN EMPLOYMENT FORMS AND EFFECTIVENESS MEASUREMENT OF E-COMMERCE COMPANY IN BANGKOKChokchai THATPAIBOON; โชคชัย ธาตุไพบูลย์; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
26The development of sales performance representative competency skills among Thailand's small and medium businesses (SMEs) in the retail sectorJaruwan MUANGJAROEN; จารุวรรณ เมืองเจริญ; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
26MANAGEMENT COMPETENCIES OF A MODERN AGRICULTURAL ENTREPRENEUR IN RICE COMMODITY GROUPS OF THAILANDNattaphat APIRUNGRUENGSAKUL; ณัฐพัชร์ อภิรุ่งเรืองสกุล; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
26DEVELOPMENT OF CULTURAL TOURISM MANAGEMENT STRATEGIES IN THAILAND RIVIERA TOURIST AREAWipawan JANPRACHOM; วิภาวรรณ จันทร์ประชุม; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
26Omni Channel Marketing Affecting the Purchase Decisions  from Suan Dusit Home BakeryChatchaporn KLANGCHOM; ชัชฌาพร กลางโฉม; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
26The Influence of Organizational Justice and Organizational Trust Affecting The Organizational Commitment of Public Sector and Private Sector in The Bangkok AreaPimonrat WONGPOOSAPRAKORN; พิมลรัตน์ วงศ์ภูษาประกร; chalermchai kittisaknavin; เฉลิมชัย กิตติศักดิ์นาวิน; Silpakorn University. Management Sciences
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 201 to 220 of 758