Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Silpakorn University
Management Sciences
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 721
next >
Issue Date
Title
Author(s)
28
A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONS
Pasin JIWMONGKHOLCHAI
;
พศิน จิวมงคลชัย
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
28
FACTORS INFLUENCING INTENTION TO STAY OF GOVERNMENT EMPLOYEES IN CHATUCHAK DISTRICT BANGKOK
Andaman WATTANAVARANGKUL
;
อันดามัน วัฒนวรางกูร
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
Silpakorn University
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
;
PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
24
THE INFLUENCE OF JOB CRAFTING ON JOB PERFORMANCE OF INFORMATION TECHOLOGY EMPLOYEES IN PRIVATE COMPANY IN BANGKOK
Krittima EAMBUNNAPONG
;
กฤติมา เอี่ยมบรรณพงษ์
;
Wongladda Weerapaiboon
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
Silpakorn University
;
Wongladda Weerapaiboon
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
weerapaiboon_w@su.ac.th
;
weerapaiboon_w@su.ac.th
24
A new positioning strategy driven by green business of environmental friendly restaurant operators
Supawadee THONGPAK
;
สุภาวดี ธงภักดิ์
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
innjun@yahoo.com
;
innjun@yahoo.com
24
Factors and consequences of personnel’s knowledge sharing and creativity affiliated with the commercial bank in the western part of Thailand
Dollawich TUBTIMDANG
;
ดลวิชญ์ ทับทิมแดง
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
24
Attitudes and Experiences of Generation Y Consumers in Bangkok Affecting Faith-Based Product and Service Purchases through Online Channel
Onsupak PHATWANG
;
อรสุภัค ผัดวัง
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
24
CAUSAL FACTORS OF WORK LIFE BALANCE AFFECTING BURNOUT OF INSTRUCTORS AT A UNIVERSITY IN NAKHON PATHOM PROVINCE, THAILAND
Onteera MANUJANTARAT
;
อรธีรา มนูจันทรัถ
;
Amarin Tawata
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University
;
Amarin Tawata
;
อมรินทร์ เทวตา
;
amarin@ms.su.ac.th
;
amarin@ms.su.ac.th
4
Person factors and marketing mix factors influencing the purchase decision of foreclosed properties of a bank in the area of Ratchaburi Province
Kittisak PUTCHAKARN
;
กิตติศักดิ์ ปุจฉาการ
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
Silpakorn University
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
24
The Influence of Hybrid Work Model on Intellectual Capital and Innovative Work Behavior
Cholthicha JAOWILAS
;
ชลธิชา เจ้าวิลาส
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
Silpakorn University
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
24
The Shift from Owning to Sharing – how SMEs advance their business model in the B2B sharing economy
Sebastian HUBER
;
Sebastian Huber
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
santidhorn@gmail.com
;
santidhorn@gmail.com
24
Antecedent of Intention to Use Electric Vehicle Rental Applications
Panwad SUKBOONPENG
;
ปานวาด สุขบุญเพ็ง
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
Silpakorn University
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
24
Management approach for hybrid working efficiency
Yuwadee LEENOY
;
ยุวดี ลีน้อย
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
Silpakorn University
;
Panuschagone Simakhajornboon
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
;
SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
24
The Situations and Constraints Analysis of Low Carbon Tourism for Sustainability Tourism Development
Patteera PANTARATORN
;
พัฒน์ธีรา พันธราธร
;
Jittasak Putjorn
;
จิตศักดิ์ พุฒจร
;
Silpakorn University
;
Jittasak Putjorn
;
จิตศักดิ์ พุฒจร
;
naturepaw@gmail.com
;
naturepaw@gmail.com
24
CAUSES AND RESULTS OF GREEN INNOVATION MANAGEMENT IN THE MANUFACTURING INDUSTRY OF THAILAND
Yuvadee SIRIYASUB
;
ยุวดี ศิริยทรัพย์
;
VIROJ JADESADALUG
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University
;
VIROJ JADESADALUG
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
viroj_jade@hotmail.com
;
viroj_jade@hotmail.com
24
Railway Tourism Attributes to Create Train Tourism Experiences in Thailand
Thareethip LAOWIROJANAKUL
;
ธารีทิพย์ เหล่าวิโรจนกุล
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
santidhorn@gmail.com
;
santidhorn@gmail.com
24
The Influence of Gamification Concept on Product Purchasing Intention towards Online Shopping Platform of Consumers in Bangkok
Chinnipha SAWANGCHOM
;
จิณห์นิภา สว่างโฉม
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
24
PERCEPTION CHANNEL AND POLICY COMPLIANCE ON PLASTIC WASTE MANAGEMENT POLICY OF PEOPLE IN BANGKOK
Apichaya THAIRAT
;
อภิชญา ไทยรัตน์
;
Sawanya Thammaapipon
;
สวรรยา ธรรมอภิพล
;
Silpakorn University
;
Sawanya Thammaapipon
;
สวรรยา ธรรมอภิพล
;
sawanya@ms.su.ac.th
;
sawanya@ms.su.ac.th
24
FACTORS AFFECTING INNOVATIVE BEHAVIOR IN WORK OF A COMMERCIAL BANK IN THE CENTER REGION OF THAILAND
Thanthanaphat WORRAWECHWITTHAYA
;
ธัญญ์ธนภัสร์ วรเวชวิทยา
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
24
FACTOR AFFECTING THE DECISION MAKING ON PURCHASINGTOM TOP TANK PRODUCT OF LGBTIQ FROM THE ONLINE APPLICATION
Patnicha PATTANASIRI
;
พัฏฐ์ณิชา พัฒนศิริ
;
SIRA SRIYOTHIN SRIYOTHIN
;
ศิระ ศรีโยธิน
;
Silpakorn University
;
SIRA SRIYOTHIN SRIYOTHIN
;
ศิระ ศรีโยธิน
;
sira@ms.su.ac.th
;
sira@ms.su.ac.th
24
Adaptation of fashion clothing entrepreneurs in department stores during COVID-19 in Bangkok Metropolis
Kamontip PLAISAP
;
กมลทิพย์ พลายทรัพย์
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 721
next >
Discover
Author
2
Pantewan, Nichawan
2
ดวงชื่น, ฤทัยรัตน์
2
บัวชื่น, ปิยวัฒน์
2
ปานเทวัญ, ณิชวรรณ
2
สังข์รักษา, มรุต
1
Anurit, Porvara
1
AROONRAT, PAWARISA
1
AROONWIPADA, KANOGWAN
1
Aryubkhen, Weena
1
Auareesuksakun, Arunrung
.
next >
Subject
8
Technology Acceptance
8
การบริการ
8
การให้ความหมาย
8
ความไว้วางใจ
7
BUSINESS PERFORMANCE
7
Job Satisfaction
7
TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP
7
กลยุทธ์การตลาด
7
การจัดการ
7
การพัฒนาทรัพยากรมนุษย์
.
< previous
next >
Date issued
235
2500 - 2560
304
2016 - 2099