Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 63 to 82 of 380 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
17CODE OF ETHICS AND HAPPINESS IN WORKPLACE OF SCHOOL UNDER THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE 8Saowanee SRIBUNPOT; เสาวนีย์ ศรีบรรพต; Nuchnara Rattanasiraprapha; นุชนรา รัตนศิระประภา; Silpakorn University. Education
10COMMUNITY-BASED TOURISM MANAGEMENT CASE STUDY WAT TARN COMMUNITY PA-MOK DISTRICT ANG-THONG PROVINCEJetana PATANACHAN; เจตนา พัฒนจันทร์; Ekarin Phungpracha; เอกรินทร์ พึ่งประชา; Silpakorn University. Archaeology
18A Comparison of Factors influence the acceptance of QR Code adoption in restaurant Kuala Lumpur, Malaysia and Bangkok, ThailandSataporn LERTKAMALA; สถาพร เลิศกมลา; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
25Competencies of Human Resources Executives in Hotel Business : Analysis Using Delphi TechniqueKitikan KOMONWIT; กิติกาญจน์ โกมลวิทย์; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University. Management Sciences
17COMPLEXITY MANAGEMENT CAPABILITY OF SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES (SMEs) IN THAILANDSuchon TIPTIPAKORN; สุชน ทิพย์ทิพากร; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
26CONFLICT AND SATISFACTION IN WORK THAT EFFECTA PERSON'S DECISION RESIGNATION FROM WORKOF A POWER PLANT IN RATCHABURIRungrawe SUBKRIANGKRAI; รุ่งรวี ทรัพย์เกรียงไกร; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
17Conflict Management Affecting Learning Organization of Krung Thai Bank Public Company Limited at Central Region ThailandWaranya KLOUWPID; วรัญญา กลัวผิด; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
17Consumer's Behaviors in using Surgery Beauty Parlor ServicesTivanun TONUM; ทิวานันท์ โตนุ่ม; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17CONSUMERS BEHAVIOR IN USING GOVERNMENT SAVING BANK SERVICES (BANGLEN BRANCH, NAKHON PATHOM PROVINCE)Patima LAOKAJORNBOON; ปฏิมา เหล่าขจรบุญ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
10CONTINUOUS QUALITY IMPROVEMENT AFFECTING INNOVATIVE BEHAVIOR OF MEDICAL EMPLOYEES IN PRIVATE HOSPITAL AT BANGKOK AREARujires NHUNNAK; รุจิเรศ หนุนนาค; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
17Coperration member behavior using the thongphaphum Cooeration Serviced in KanchanaburiBordin KLOMWONG; บดินทร์ กล่อมวงศ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17 CORE COMPETENCY DEVELOPMENT FOR CREATING EMPLOYEES’ LOYALTY IN DESTINATION MANAGEMENT COMPANY IN MICE INDUSTRYParinya NAKPATHOM; ปริญญา นาคปฐม; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
1Corporate commitment and creative behavior of personnel in private colleges in Thonburi areaWannipa DAUM; วรรณิภา ดาอ่ำ; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
4CORPORATE CULTURE QUALITY OF LIFE AT WORK AND SELF - EFFICACY THAT AFFECTS OPERATIONAL EFFICIENCY FOR THE SUCCESS OF THE ORGANIZATIONPakamas JIAKSUNGNOEN; ผกามาศ เจียกสูงเนิน; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
10Creating of New Brand Perception to Consumer’s Brand LoyaltyKoson NUMBANG; โกศล น่วมบาง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
10CREATIVE INNOVATION MANAGEMENT OF PRIVATE HOSPITALS IN THAILAND TO EXCELLENCE IN INNOVATION AND PERFORMANCE OF THE ORGANIZATIONKanokporn KRAJANGSAENG; กนกพร กระจ่างแสง; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
4Creative Tourism for Elderly Tourists in the old town area along the Phetchaburi River, Phetchaburi ProvincePhimduean SUWAN; พิมพ์เดือน สุวรรณ; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; b_manassinee@hotmail.com; b_manassinee@hotmail.com
1CREATIVE WORK BEHAVIOR MANAGEMENT OF FOOD PROCESSING BUSINESS IN THAILANDNaruemon JITUEA; นฤมล จิตรเอื้อ; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CREDIBILITY FACTORS OF THE ONLINE SOCIAL MEDIA INFLUENCERS AFFECT IN  DECISION PROCESS OF PURCHASING OF THE COSMETICS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAChalita BUMRUNG; ชลิตา บำรุง; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
17CUSTOMERS BEHAVIOR IN HOUSING LOAN SERVICE USAGE  OF GOVERNMENT SAVINGS BANK CUSTOMERS  IN NAKHON PRATHOM PROVINCERukchanok RERKANGKARN; รักชนก ฤกษ์อังคาร; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences