Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 72 to 91 of 395 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
17Consumer's Behaviors in using Surgery Beauty Parlor ServicesTivanun TONUM; ทิวานันท์ โตนุ่ม; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17CONSUMERS BEHAVIOR IN USING GOVERNMENT SAVING BANK SERVICES (BANGLEN BRANCH, NAKHON PATHOM PROVINCE)Patima LAOKAJORNBOON; ปฏิมา เหล่าขจรบุญ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
18Consumers’ Perception towards Image of Organization Implementing Concept of Corporate Social Responsibility(Case Study : Ampol Food Processing Ltd.)Jukkrit DECHPORN; จักรกฤษ เดชพร; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
10CONTINUOUS QUALITY IMPROVEMENT AFFECTING INNOVATIVE BEHAVIOR OF MEDICAL EMPLOYEES IN PRIVATE HOSPITAL AT BANGKOK AREARujires NHUNNAK; รุจิเรศ หนุนนาค; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
17Coperration member behavior using the thongphaphum Cooeration Serviced in KanchanaburiBordin KLOMWONG; บดินทร์ กล่อมวงศ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17 CORE COMPETENCY DEVELOPMENT FOR CREATING EMPLOYEES’ LOYALTY IN DESTINATION MANAGEMENT COMPANY IN MICE INDUSTRYParinya NAKPATHOM; ปริญญา นาคปฐม; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
1Corporate commitment and creative behavior of personnel in private colleges in Thonburi areaWannipa DAUM; วรรณิภา ดาอ่ำ; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
10The Correlation between work-life quality and corporate loyaltyof Krung Thai Bank head office employeesWimolluck HOMCHITCHAROEN; วิมลลักษณ์ หอมชิตเจริญ; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
10Creating of New Brand Perception to Consumer’s Brand LoyaltyKoson NUMBANG; โกศล น่วมบาง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17 Creating the Autonomous of the Local GovernmentWittawat KUNNU; วิทวัส ขุนหนู; Pornchai Dhebpanya; พรชัย เทพปัญญา; Silpakorn University. Management Sciences
1Creative Business Network Management of The Service of The Co-Operated Pharmacy in ThailandAnan WATCHARADAMRONGKUN; อนันต์ วัชรดำรงกุล; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
10CREATIVE INNOVATION MANAGEMENT OF PRIVATE HOSPITALS IN THAILAND TO EXCELLENCE IN INNOVATION AND PERFORMANCE OF THE ORGANIZATIONKanokporn KRAJANGSAENG; กนกพร กระจ่างแสง; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17Creative Tourism Model and Strategies in World Heritage City of Phranakorn Sri Ayudhaya ProvinceAmara VERAWAT; อมรา วีระวัฒน์; Narin Sungrugsa; นรินทร์ สังข์รักษา; Silpakorn University. Management Sciences
1CREATIVE WORK BEHAVIOR MANAGEMENT OF FOOD PROCESSING BUSINESS IN THAILANDNaruemon JITUEA; นฤมล จิตรเอื้อ; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
1 THE CREATIVITY OF PERSONNEL AT DEPARTMENT OF LANDS, LOWER CENTRAL PROVINCIAL CLUSTER 1Kanlaya THONGNUNUI; กัลยา ทองหนูนุ้ย; chalermchai kittisaknavin; เฉลิมชัย กิตติศักดิ์นาวิน; Silpakorn University. Management Sciences
1CREATIVITY OF STUDENTS AT FACULTY OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY SILPAKORN UNIVERSITYChanthakan SUEJANTA; ชัญญ์ฐกัญญ์ สือจันทรา; chalermchai kittisaknavin; เฉลิมชัย กิตติศักดิ์นาวิน; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CREDIBILITY FACTORS OF THE ONLINE SOCIAL MEDIA INFLUENCERS AFFECT IN  DECISION PROCESS OF PURCHASING OF THE COSMETICS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAChalita BUMRUNG; ชลิตา บำรุง; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
25Customer loyalty of Non-Toxic Vegetables at Agricultural Community Market of Ban Lat Agricultural Cooperative Limited.Rangsima BOONMA; รังสิมา บุญมา; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
17CUSTOMERS BEHAVIOR IN HOUSING LOAN SERVICE USAGE  OF GOVERNMENT SAVINGS BANK CUSTOMERS  IN NAKHON PRATHOM PROVINCERukchanok RERKANGKARN; รักชนก ฤกษ์อังคาร; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
25Customers' perceived value of products and tangibility of service affecting customer loyalty through Satisfaction of F-Plus Co., Ltd.’s CondimentsNopporn KALAKAN; นพพร กาละกาญจน์; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences