Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author ประสพชัย พสุนนท์
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 19 of 19
Issue Date
Title
Author(s)
4
Acceptance of Service Innovation Influencing Bank Employees' Work Efficiency at Bangkok Bank, Pathum Thani Branch, amidst the COVID-19 Pandemic
Nichada NOPPHARAT
;
ณิชาดา นพรัตน์
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
24
Adaptation of fashion clothing entrepreneurs in department stores during COVID-19 in Bangkok Metropolis
Kamontip PLAISAP
;
กมลทิพย์ พลายทรัพย์
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
2
BEHAVIOR AND PERCEPTION CHOOSING TO CHOOSING TO USE OF DIGITAL BANKING OF KASIKORNBANK PUBLIC COMPANY LIMITED USERS IN NAKORNPATHOM
Weeraporn JUNGSAWAT
;
วีรภรณ์ จึงสวัสดิ์
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
2
Behavior of Thai Tourists in Cultural Tourism Chachoengsao Province
Sukanya PUAKSANIT
;
สุกัญญา พวกสนิท
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
The Canonical Correlation Analysis Between Marketing Mix and Decision Factors to choosing ShopUp website service of Netdesign Host Company Limited
Nid PRASERTPHOL
;
นิจ ประเสริฐผล
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
THE CANONICAL CORRELATION OF DWR4THAI APPLICATE ACCEPTANT TECHNOLOGY AND AGRICULTURIST IN NONTHABURI INTEND TO USE IT FOR DEVELOPING WITH ENDURE COMMUNITY
Pitchaya AMARIT
;
พิชญะ อมฤทธิ์
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
The canonical correlation of technology acceptance and expectations in chosing AirBnB application and website of Thai millenial tourists
Mariya THRAENHART
;
มาริยา เธรนฮาร์ท
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
29
The Canonical Correlation Analysis Between Service Marketing Mix and Domestic Economy for The Investment Decision in Long Term Equity Fund of Krungthai Bank Public Company Limited State Enterprise Employees
Nuch PRASERTPHOL
;
นุช ประเสริฐผล
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
A Causal Structure Model of Healthy Rice in Thailand: An Exploratory Component Analysis and Loyalty Strategy
Poschanan BOONCHUAI
;
พสชนันท์ บุญช่วย
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
18
CLUSTERING OF FINANCIAL PRODUCT QUALITY PERCEPTION: A CASE STUDY OF SCB PLANET CARD IN BANGKOK
Juthaluk KASEM
;
จุฑาลักษณ์ เกษม
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
29
THE DEVELOPMENTS INDICATORS FOR EVALUATING INDIVIDUAL INNOVATIVENESS OF ORGANIZATION IN THAILAND CONTEXT : APPLIED WITH EMPLOYEE OF PROVINCIAL ELECTRICITY AUTHORITY
Nattawut SOMBUNTAWEE
;
ณัฐวุฒิ สมบูรณ์ทวี
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Digital Marketing Strategies That Affect Consumer Behavior in Products Purchasing Via Shopee
Phannita MUENBOON
;
พัณณิตา เหมือนบุญ
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
18
FACTOR ANALYSIS OF FASHION INTERNATIONAL LUXURY BRAND PERCEPTION : A CASE STUDY OF BALENCIAGA BRAND WITH GENERATION-Y CONSUMER
Jutiporn RADSADONDEE
;
จุติพร ราษฎรดี
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
FACTORS AFFECTING THE DECISION TO REFUND PERSONAL INCOME TAX VIA PROMPTPAY OF PERSONAL INCOME TAXPAYERS FILING TAX RETURN THROUGH THE INTERNET IN NAKHON PATHOM PROVINCE
Anassayapa BOONROD
;
อณัศยาภา บุญรอด
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
FACTORS OF DIGITAL LITERACY AND ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY INFLUENCING DECISION TO BUY DIGITAL LOTTERY TICKETS. THROUGH THE "PAOTANG" APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOK
Natipas JUNTRASORN
;
นธิภาส จันทรศร
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
28
FOOD FESTIVAL DESIGN BY EXPERIENCE ECONOMY THROUGH THEORY OF PLANNED BEHAVIOR OF FOOD TOURISTS
Prinnaporn BUNRANGSEE
;
ปฤณพร บุญรังษี
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
1
THE MODEL OF TOURIST LOCAL FOOD DESTINATION IMAGE IN THAILAND
Nanoln DANGSUNGWAL
;
ณนนท์ แดงสังวาลย์
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Proposed Policy in Managing Capabilties of Occupational to Improve the Quality of Life for People with Disabilities
Thitiwat TONGKAEW
;
ฐิติวัจน์ ทองแก้ว
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
RETAINING TALENT PEOPLE, FACTORS CRITERIA OF INTENTION TO STAY AND FACTORS CRITERIA OF INTENTION TO LEAVE FOR PHYSICIANS IN THAI PRIVATE HOSPITAL
Atthapol ONGCHAIVATANA
;
อรรถพล องค์ชัยวัฒนะ
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences