Browsing by Author ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
17Business Development Strategies for Acoustic Band in Entertainment : Bangkok EntertainmentPongsatron KUNCHON; พงศธร กุลชล; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17BUSINESS DEVELOPMENT STRETEGIES FOR MUSIC STUDIO IN MUANG CHONBURI DISTRICT Siriporn YOOKAEW; ศิริพร อยู่แก้ว; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
2CASE STUDY OF THE NEED FOR POPULAR MUSIC OF THAI TEENAGERS IN BANGKOK METROPOLISPhaothai PHAKHUNSIN; เผ่าไท ผคุณสินธ์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
2DEVELOPMENT GUIDELINE THE NEW NORMALFOR MUSIC SCHOOL MANAGEMENT IN BANGKOK AREAChawanon POTPRASAT; ชวนนท์ พจน์ประสาท; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
2Guidelines for the development of the long drum band business forsupport tourism in Nakhon Si Thammarat ProvincePatchara WANTHONG; พัชร วรรณทอง; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
2MANAGEMENT GUIDELINES FOR ARTIST DEVELOPMENT: CASE STUDY INDEPENDENT ARTISTSSiriwat CHAISIRI; ศิริวัชร ไชยศิริ; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
18Research and Development of Database Application of Musicians in BangkokNatdanai PANYAWUTHIKRAI; ณัฐดนัย ปัญญาวุฒิไกร; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17SERVICES MARKETING STRATEGY FOR MUSICAL INSTRUMENT BUSINESS IN SONGKHLA AREASupakit SUPATTARACHAIWONG; สุภกิจ สุภัทรชัยวงศ์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17STRATEGIC SUPPORTING PLAN FOR TRADITIONAL THAI MUSIC IN CULTURAL TOURIST ATTRACTIONS IN BANGKOKTritaporn MOOPUNG; ตริตาภรณ์ หมู่ผึ้ง; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17STRATEGY IN DEVELOPING THE SERVICE MARKETING FOR THE OPERA PERFORMANCE BUSINESS ENTREPRENEUR IN THAILANDPitchaya KEMASINGKI; พิชญะ เขมะสิงคิ; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17The Study of Marketing Mix for Harp’s Trading toward Thai Customers Akrapong AKRAPRAM; อัครพงศ์ อัครพราหมณ์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17The study of students’ behavior towards academic services in the Arts of Music from Faculty of Music, Silpakorn University Pornphan POTHONG; พรพรรณ โพธิ์ทอง; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17 Studying the Music Buying Behavior for Marketing Strategy on Older People in Yangon, Republic of the Union of MyanmarThet Zaw AUNG; THET ZAW AUNG; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music