Browsing by Author CHUANCHUEN AkKAWANITCHA

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
17ANTECEDENTS AND CONSEQUENCE OF BANGKOK BANK EMPLOYEE INNOVATIVE BEHAVIOR IN NAKORN PATHOMKaewta SORNADISAK; แก้วตา ศรอดิศักดิ์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
12The Antecedents and Consequence of Goal Commitment of Provincial Electricity Authority (Central Area) EmployeesPiya SEAMTONG; ปิยะ เสียมทอง; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
1ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES OF  GOVERNMENT SAVING BANK EMPLOYEE INNOVATIVE BEHAVIOR IN REGION 5Chanaporn LERKPLEAN; ชนาพร เลิกเปลี่ยน; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
10The Effect of Destination Image on Behavior Intention through Memorable Tourism ExperiencePimpun LAOWATTANACHAI; พิมพรรณ เหล่าวัฒนชัย; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
1Effect of employee perception of transformational leadership, total quality management and knowledge sharing towards organizational effectiveness of a electronic components manufacturing company in Pathum Thani provinceOnphimon TASSANAEKJIT; อรพิมล ทัศนเอกจิต; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10The effect of leader member exchange and Perceived Organizational Support toward Frontline Employees Service Innovation BehaviorNattanan LERTTHANAN; ณัฐนันท์ เลิศฐานันตร์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
2The effects of workplace relationships and job insecurityon turnover intention through happiness at workNunthaporn THONGLIM; นันทพร ทองลิ้ม; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10ELECTRICITY SAVING BEHAVIOR OF OPERATIONAL LEVEL STAFF AT DUMEX LIMITEDSumate BUNGKERD; สุเมธ บังเกิด; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
1FACTORS AFFECTING CUSTOMER LOYALTY TOWARDSJOHNSON AND JOHNSON COMPANY IN BANGKOK METROPOLISPawasu TANTISEREERUT; ภวาสุ ตันติเสรีรัตน์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
17Factors affecting on green product consumption behaviorPohnpun PUNJAM; พรพรรณ พันธ์แจ่ม; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10FACTORS AFFECTING THE USE OF KRUNGTHAI NEXT AMONG SILVER AGE IN BANGKOK.Prapanan WONGKITTICHAIKUL; ปภานัน วงศ์กิตติชัยกุล; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
1FACTORS INFLUENCING ENVIRONMENTAL CONSERVATION BEHAVIOROF EMPLOYEES IN AN ELECTRONIC COMPONENTMANUFACTURING COMPANYKornkanok TANATRINCHAT; กรกนก ธนตฤณชาติ; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
2FACTORS INFLUENCING ENVIRONMENTAL CONSERVATION BEHAVIORS  USING GREEN PRODUCTS OF STUDENTS AND STAFF FROM GREEN UNIVERSITIES IN NAKHON PATHOM PROVINCE Pruksa LIMSAWAN; พฤกษา ลิ้มสวรรค์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
1The Influence of Brand Equity and Trust on Behavior Intention of Green ConsumerSangtawan PHETSUWAN; แสงตะวัน เพชรสุวรรณ; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
17Influence of Employee-Organization Relationships towards Intention to Stay through Employee Engagement Kanakorn SUKKANTHARAK; คณากร สุขคันธรักษ์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
26The Influence of Leader-Member Exchange and Trust Towards Organizational Citizenship Behavior Through Job Satisfaction of Bank of Ayudhya Public Company Limited in The Western RegionWimonwan CHIANGVILAWAN; วิมลวรรณ เจียงวิลาวัณย์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
2The influence of learning organization towards organizational job performance through innovative behavior of bank for agriculture and agricultural cooperatives: central region branch administration departmentManatsanan BAIKHUNAKON; มนัสนันท์ ใบคุณากร; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
12The Influence of Service Quality towards Customer Loyalty of King Power Group: The Mediating  Role of Customer SatisfactionWorawan RATNPIYANONT; วรวรรณ รัตน์ปิยนนท์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10The Influence of Service Quality, Perceived Value, and Brand Image towards Willing to Pay through Customer Satisfaction of Government Savings Bank in the Western area of ThailandChutima KANJAN; ชุติมา แก่นจันทร์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
29Innovative behavior of academic support staffs at Rajabhat University Rattanakosin GroupKetsuda BURANASAKSATHIT; เกษสุดา บูรณศักดิ์สถิตย์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences