Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 261 to 280 of 395 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NONG KHAEM BANGKOK PROVINCE' CUSTOMERS BEHAVIORS IN USING KTB DEBIT SMART SHOPPING WITH INSURANCE CARDPhakpoom KODSILA; ภาคภูมิ คชศิลา; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOMNachwicha SAMBOONTIANG; ณัชวิชา สามบุญเที่ยง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
26Marketing Strategies Affecting Tops Online Customer EngagementWiraporn WITOONPISARNSIN; วิราภรณ์ วิฑูรย์พิศาลศิลป์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
18Marketing Strategies Influencing Consumers' Purchasing Decision Process A Newly Restaurant Case Study Krua Ban Yai Seafood RestaurantNatwadee HOMBOONYONG; ณัฐวดี หอมบุญยงค์; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
12Marketing Strategies of the Thai Restaurant Business with Michelin Star for Chinese Tourists in Gastronomic Tourism Premrudee CHAIRUNGRUANGSIN; เปรมฤดี ชัยรุ่งเรืองสิน; Chisnupong Sirichodnisakorn; ชิษณุพงศ์ ศิริโชตินิศากร; Silpakorn University. Management Sciences
18MARKETING STRATEGY FOR THE WELL KNOWN HALAL RESTAURANTS IN BANGKOKCharinee ARYUKEN; ชาริณี อายุเคน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING STRATEGY OF MERCHANTS IN WATRAIKHING COMMUNITY MARKETRattanaporn PHO-NGAM; รัตนาพร โพธิ์งาม; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCEMontira NOYJEEN; มณทิรา น้อยจีน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17The Meanings and Marketing Strategy Model for Creative Tourism. (Case study:Wat Khanon,Photharam district,Ratchaburi.)Kampanart PETKAEW; กัมปนาท เพชรแก้ว; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
18MEDIA EXPOSURE SERVICE INNOVATION BASE ON APPLICATION AND APPLICATION BEHAVIOR IN LIFESTYLE OF BABY BOOMER IN BANGKOK METROPOLITANKatewalee PRASIT; เกศวลี ประสิทธิ์; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
25MICE CITY'S MARKETING MODEL DEVELOPMENT TOWARD THE SUCCESS OF DRIVING MICE CITY'S STRATEGY IN NORTHEASTERN REGION OF THAILANDSuratsa THONGMEE; สุรัชสานุ์ ทองมี; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
12MOBILE BANKING SERVICE CUSTOMER’ S BEHAVIOR OFBANGKOK BANK : NAKHONPATHOM GROUPNawatpumi LEEJAROENKARWIKUN; ณวัฏภูมิ ลี้เจริญกวีคุณ; Krisada Pornprapa; กฤษฎา พรประภา; Silpakorn University. Management Sciences
17MODEL AND BUSINESS STRATEGIES OF THE SMES MANUFACTURER FINISHED FURNITURE OF THAILAND MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMNawapat PASEESAWAS; นวพรรษ ภาษีสวัสดิ์; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
12MODEL AND MARKETING STRATEGY OF THE MANUFACTURER OF HONEYCOMB RADIATOR CASE STUDY K.P. RADIATOR LIMITED PARTNERSHIPWachirawich SAELEE; วชิรวิชญ์ แซ่ลี่; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
17MODEL AND STRATEGIES  FOR SPORTS TOURISM MANAGEMENT  OF THE WESTERN REGION TO PREPARE FOR THAILAND 4.0Prapatsorn MEENOI; ประภัสสร มีน้อย; Narin Sungrugsa; นรินทร์ สังข์รักษา; Silpakorn University. Management Sciences
17Model and strategy, bussiness operations of Ducks Egg Farm in Photharam, RatchaburiNutthasasi NILNORASRI; ณัฏฐศศิ นิลนรศรี; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
18Model of Big Data Application for Performance Improvement to Smart Factory in ThailandChinnaphat INGKAPRADIT; ชินภัทร อิงคะประดิษฐ์; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
29The Model of Strategic Change Capability for Development Small and Medium Enterprises (SMEs) in Thailand to Sustainability.Phongsakorn AMSA-ARD; พงศกร เอี่ยมสอาด; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
1THE MODEL OF TOURIST LOCAL FOOD DESTINATION IMAGE IN THAILANDNanoln DANGSUNGWAL; ณนนท์ แดงสังวาลย์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
17MODELS AND MARKETING STRATEGIES FOR LOCAL GASTRONOMY TOURISM IN EASTERN SEABOARD AREA IN THE CONTEXT OF THAILAND 4.0 Yada CHOPTHAMDEE; ญาดา ชอบทำดี; Narin Sungrugsa; นรินทร์ สังข์รักษา; Silpakorn University. Management Sciences