Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 24
next >
Issue Date
Title
Author(s)
10
5A Marketing Strategy and Customers Decision to Buy Organic Goods
Kotchawan WETCHAPITAK
;
กชวรรณ เวชชพิทักษ์
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Automobile Buying Behavior of Consumers in Nakhon Pathom
Teerapat BOONYA-ARAK
;
ธีรพัฒน์ บุญญอารักษ์
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Bangkok Hoteliers Preparation to Technological Change (AI)
Parichat VICHUPARKORNKUL
;
ปาริฉัตร วิชุภากรณ์กุล
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Buying behavior of customers in Ratchaburi
Boriphat BUTNAK
;
บริพัตร บุตรนาค
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
CASUAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING THE REPURCHASE OF CAR HIRE PURCHASE SERVICE OF THE CUSTOMERS AT ASIA SERMKIJ LEASING PUBLIC COMPANY LIMITED
Chaipat THATSANA-EKCHIT
;
ชัยภัทร ทัศนเอกจิต
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING REPURCHASE INTENTION CONSUMERS OF GENERATION Y IN BELLINEE'S BAKE & BREW, MUANG NAKHON PATHOM BRANCH
Paphanat JIRAYUWAT
;
ปภาณัท จิรายุวัฒน์
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
2
THE COMMUNITY’S ECONOMY MANAGEMENT FOR THA THONG MUANG KAO MARKET, KANCHANADIT DISTRICT, SURAT THANI PROVINCE
Wattana DAENGPRATHET
;
วัฒนา แดงประเทศ
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Consumer's behaviors in buying secondhand car in Lopburi province
Kundach SIRIPHAP
;
กุญช์เดชณ์ ศิริภาพ
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Consumer's Behaviors in using Surgery Beauty Parlor Services
Tivanun TONUM
;
ทิวานันท์ โตนุ่ม
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
CONSUMERS BEHAVIOR IN USING GOVERNMENT SAVING BANK SERVICES (BANGLEN BRANCH, NAKHON PATHOM PROVINCE)
Patima LAOKAJORNBOON
;
ปฏิมา เหล่าขจรบุญ
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Coperration member behavior using the thongphaphum Cooeration Serviced in Kanchanaburi
Bordin KLOMWONG
;
บดินทร์ กล่อมวงศ์
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
Creating of New Brand Perception to Consumer’s Brand Loyalty
Koson NUMBANG
;
โกศล น่วมบาง
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
FACTORS AFFECTING DECISION TO PERCHASE VOLUNTARY MOTOR INSURANCE FOR PRIVATE CAR IN MUANG, NAKHONPATHOM
Onnuch CHULASINONT
;
อ่อนนุช จุฬาศินนท์
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
FACTORS AFFECTING THE PURCHASE TO DECISION THE KRUNGTHAI AXA LIFEINSURANCE FOR KRUNGTHAI BANK CUSTORMER,NAKHON PATHOM PROVINCE
Wassana JUNTA
;
วาสนา จันทะ
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
Factors effecting the purchase of customer's decision in orderto buy used car at used car market: Taling Chan, Bangkok.
Thunyarath WANNAPIN
;
ธัญญารัตน์ วรรณพิณ
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Factors influencing the purchasing behavior of Dell brand notebook computers via Shopee application among working age groups in Sathorn, Bangkok
Rattapong SRICHOY
;
รัฐพงศ์ ศรีช่วย
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
kreagrit@gmail.com
;
kreagrit@gmail.com
17
FACTORS AFFECTING ONLINE SHOPPING DECISION BEHAVIOR OF CONSUMERS IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOM
Chitsanupong SUKKAM
;
ชิษณุพงศ์ สุกก่ำ
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Marketing mix factors affecting consumer behavior in using credit card
Thanchanok BOONPROM
;
ธันย์ชนก บุญพรม
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NONG KHAEM BANGKOK PROVINCE' CUSTOMERS BEHAVIORS IN USING KTB DEBIT SMART SHOPPING WITH INSURANCE CARD
Phakpoom KODSILA
;
ภาคภูมิ คชศิลา
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOM
Nachwicha SAMBOONTIANG
;
ณัชวิชา สามบุญเที่ยง
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences