Browsing by Author Kreagrit Ampavat

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
105A Marketing Strategy and Customers Decision to Buy Organic GoodsKotchawan WETCHAPITAK; กชวรรณ เวชชพิทักษ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17Automobile Buying Behavior of Consumers in Nakhon PathomTeerapat BOONYA-ARAK; ธีรพัฒน์ บุญญอารักษ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
18Bangkok Hoteliers Preparation to Technological Change (AI)Parichat VICHUPARKORNKUL; ปาริฉัตร วิชุภากรณ์กุล; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12Buying behavior of customers in Ratchaburi Boriphat BUTNAK; บริพัตร บุตรนาค; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
1CASUAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING THE REPURCHASE OF CAR HIRE PURCHASE SERVICE OF THE CUSTOMERS AT ASIA SERMKIJ LEASING PUBLIC COMPANY LIMITEDChaipat THATSANA-EKCHIT; ชัยภัทร ทัศนเอกจิต; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING REPURCHASE INTENTION CONSUMERS OF GENERATION Y IN BELLINEE'S BAKE & BREW, MUANG NAKHON PATHOM BRANCHPaphanat JIRAYUWAT; ปภาณัท จิรายุวัฒน์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
2THE COMMUNITY’S ECONOMY MANAGEMENT FOR THA THONG MUANG KAO MARKET, KANCHANADIT DISTRICT, SURAT THANI PROVINCEWattana DAENGPRATHET; วัฒนา แดงประเทศ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12Consumer's behaviors in buying secondhand car in Lopburi provinceKundach SIRIPHAP; กุญช์เดชณ์ ศิริภาพ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17Consumer's Behaviors in using Surgery Beauty Parlor ServicesTivanun TONUM; ทิวานันท์ โตนุ่ม; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17CONSUMERS BEHAVIOR IN USING GOVERNMENT SAVING BANK SERVICES (BANGLEN BRANCH, NAKHON PATHOM PROVINCE)Patima LAOKAJORNBOON; ปฏิมา เหล่าขจรบุญ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17Coperration member behavior using the thongphaphum Cooeration Serviced in KanchanaburiBordin KLOMWONG; บดินทร์ กล่อมวงศ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
10Creating of New Brand Perception to Consumer’s Brand LoyaltyKoson NUMBANG; โกศล น่วมบาง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17FACTORS AFFECTING DECISION TO PERCHASE VOLUNTARY MOTOR INSURANCE FOR PRIVATE CAR IN MUANG, NAKHONPATHOMOnnuch CHULASINONT; อ่อนนุช จุฬาศินนท์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
1FACTORS AFFECTING THE PURCHASE TO DECISION THE KRUNGTHAI AXA LIFEINSURANCE FOR KRUNGTHAI BANK CUSTORMER,NAKHON PATHOM PROVINCEWassana JUNTA; วาสนา จันทะ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
1Factors effecting the purchase of customer's decision in orderto buy used car at  used car market: Taling Chan, Bangkok.Thunyarath WANNAPIN; ธัญญารัตน์ วรรณพิณ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
4Factors influencing the purchasing behavior of Dell brand notebook computers via Shopee application among working age groups in Sathorn, BangkokRattapong SRICHOY; รัฐพงศ์ ศรีช่วย; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; kreagrit@gmail.com; kreagrit@gmail.com
17FACTORS AFFECTING ONLINE SHOPPING DECISION BEHAVIOR OF CONSUMERS IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMChitsanupong SUKKAM; ชิษณุพงศ์ สุกก่ำ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12Marketing mix factors affecting consumer behavior in using credit cardThanchanok BOONPROM; ธันย์ชนก บุญพรม; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NONG KHAEM BANGKOK PROVINCE' CUSTOMERS BEHAVIORS IN USING KTB DEBIT SMART SHOPPING WITH INSURANCE CARDPhakpoom KODSILA; ภาคภูมิ คชศิลา; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOMNachwicha SAMBOONTIANG; ณัชวิชา สามบุญเที่ยง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences