Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 85 of 395  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
105A Marketing Strategy and Customers Decision to Buy Organic GoodsKotchawan WETCHAPITAK; กชวรรณ เวชชพิทักษ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12The Adaptation of Farmers to Drought Situation in Banphai - Jarakae Community, Bang Len District, Nakorn Pathom Province Pintippa SONTHISUWANNAKUN; พินธ์ทิพภา สนธิสุวรรณกุล; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
2Adaptive strategy of Hotel Management during Coronavirus (COVID-19)Pandemic Situation : A Case Study of The Patra Hotel - Rama 9Pattanapa TADASIRICHOKE; พัฒนาภา ธาดาสิริโชค; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
12ALLIANCE STRATEGIC COMPETENCY OF TOUR BUSINESSES IN THAILANDKanlaya SWANGKONG; กัลยา สว่างคง; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12Analysis of Welfare Requirement Realted to Life Planning  Behavior  of Krungthai Bank Employees in the Western RegionWanlapha BUBPHA; วัลลภา บุบผา; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
17ANTECEDENTS AND CONSEQUENCE OF BANGKOK BANK EMPLOYEE INNOVATIVE BEHAVIOR IN NAKORN PATHOMKaewta SORNADISAK; แก้วตา ศรอดิศักดิ์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
18The Antecedents and Consequence of Emotional Exhaustion of Hospital Pharmacists in Central RegionPapichaya SONTHICHAI; ปพิชญะ สนธิชัย; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
12The Antecedents and Consequence of Goal Commitment of Provincial Electricity Authority (Central Area) EmployeesPiya SEAMTONG; ปิยะ เสียมทอง; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
12Application Development Through Characteristics Needed to Support Internal Communication of the Sugar Industry Group in Bangkok.Sasawan GLEEBBUNJONG; ศศวรรณ กลีบบรรจง; Wutthichai Arakpothchong; วุฒิชัย อารักษ์โพชฌงค์; Silpakorn University. Management Sciences
10The association between business preparation of SMEs and business ecosystem that related to the startup firm in ThailandTontakan TANGBORIBOONSUK; ต้นตระการ ตั้งบริบูรณ์สุข; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
12ATTITUDE AND WORTHINESS FACTORS RELATED TO LIFE INSURANCE OF KASIKORNBANK'S CUSTOMERS Dolchanok NASUA; ดลชนก นะเสือ; Taninrat Rattanapongpinyo; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
17Automobile Buying Behavior of Consumers in Nakhon PathomTeerapat BOONYA-ARAK; ธีรพัฒน์ บุญญอารักษ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12BABY BOOMERS AND THEIR SHOPPING BEHAVIORS: THE DECISION PROCESS TO PURCHASE ALL PRODUCT THROUGH SOCIAL MEDIAThanyalak SUMANANUSORN; ธัญลักษณ์ สุมนานุสรณ์; Sira    sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
18Bangkok Hoteliers Preparation to Technological Change (AI)Parichat VICHUPARKORNKUL; ปาริฉัตร วิชุภากรณ์กุล; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12Behavior and knowledge of people in electronic waste management A case study of Huapoa Sub-district, Ratchaburi ProvinceApinya KITKERDSAENG; อภิญญา กิจเกิดแสง; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
17Behavior and Motivation Affecting A Decision Making in Traveling and Choosing Accommodation of Big Bike Users in Amphur Hua Hin, Prachuapkhirikhan ProvinceWeerapong CHOOVONGVAN; วีรพงศ์ ชูวงษ์วาลย์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
2BEHAVIOR AND PERCEPTION CHOOSING TO CHOOSING TO USE OF DIGITAL BANKING OF KASIKORNBANK PUBLIC COMPANY LIMITED USERS IN NAKORNPATHOMWeeraporn JUNGSAWAT; วีรภรณ์ จึงสวัสดิ์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
29BEHAVIOR AND PERCEPTION OF THE ELDERLY RIGHTS THROUGH SOCIAL NETWORKSWaratchaya TIPMALAI; วรัชญา ทิพย์มาลัย; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
12BEHAVIOR AND PERCEPTION ON HOUSEHOLD WASTE MANAGEMENT OF CONDOMINIUM RESIDENTS IN BANGKOK METROPOLISAmorn APISITAMORN; อมร อภิสิทธิ์อมร; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
12BEHAVIOR AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE ON MOBILE BANKING SERVICES OF GENERATION X USERS IN BANGKAE DISTRICT IN BANGKOKWichada MAINGOENNGAM; วิชาดา ไม้เงินงาม; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
10Behavior and Pattern of Searching via Google Search for Online Purchasing of Consumers in BangkokApiwat AMMARAPAL; อภิวัฒน์ อัมรปาล; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
18Behavior Change of Coffee Shop Entrepreneurs and Consumerson Plastic Waste Reduction Policy, Thailand’s Road Mapon Plastic Waste Management 2018-2030Patramon RUANGSRI; ภัทรมณฑ์ เรืองศรี; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
2Behavior of Thai Tourists in Cultural Tourism Chachoengsao ProvinceSukanya PUAKSANIT; สุกัญญา พวกสนิท; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
12BUSINESS COGNITIVE ABILITY OF NEW GENERATION ENTREPRENEUR FOR THAI SMES TOWARDS BUSINESS PERFORMANCE IN THAILAND 4.0 Wilai PHUNGPHOL; วิไล พึ่งผล; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
10THE BUSINESS MANAGAMENT OF SMART MOBILITY MASS TRANSPORTATION ON PRIVATE SECTOR IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREASNisachon RATTANAMANEE; นิศาชล รัตนมณี; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
17Business model and marketing strategies of retail shop in areas where migrant workers living. Case study: The minimart at Takhram En, Thamaka, KanchanaburiHattaya YUEAMANPONG; หัทยา เยื่อแม้นพงศ์; Narong Srikriengthong; ณรงค์ ศรีเกรียงทอง; Silpakorn University. Management Sciences
12Buying behavior of customers in Ratchaburi Boriphat BUTNAK; บริพัตร บุตรนาค; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12The Canonical Correlation Analysis Between Marketing Mix and Decision Factors to choosing ShopUp website service of Netdesign Host Company LimitedNid PRASERTPHOL; นิจ ประเสริฐผล; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
10THE CANONICAL CORRELATION OF DWR4THAI APPLICATE ACCEPTANT TECHNOLOGY AND AGRICULTURIST IN NONTHABURI INTEND TO USE IT FOR DEVELOPING WITH ENDURE COMMUNITY Pitchaya AMARIT; พิชญะ อมฤทธิ์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
18The canonical correlation of technology acceptance and expectations in chosing AirBnB application and website of Thai millenial touristsMariya THRAENHART; มาริยา เธรนฮาร์ท; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
29The Canonical Correlation Analysis Between Service Marketing Mix and Domestic Economy for The Investment Decision in Long Term Equity Fund of Krungthai Bank Public Company Limited State Enterprise EmployeesNuch PRASERTPHOL; นุช ประเสริฐผล; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
10THE CAPABILITY INNOVATION MANAGEMENT FOR THE SUSTAINABLE ORGANIZATION PERFORMANCE OF THE AGRICULTURAL INDUSTRY IN THAILANDSudarat PIMONRATTANAKAN; สุดารัตน์ พิมลรัตนกานต์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factor Affecting Happiness at Work of Department Stores Employees in BangkokNantiya BOONYAPRAROPCHAI; นันทิยา บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers  Bangkok and metropolitan regionNantinee BOONYAPRAROPCHAI; นันทินี บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
1CASUAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING THE REPURCHASE OF CAR HIRE PURCHASE SERVICE OF THE CUSTOMERS AT ASIA SERMKIJ LEASING PUBLIC COMPANY LIMITEDChaipat THATSANA-EKCHIT; ชัยภัทร ทัศนเอกจิต; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
25Causal and Effectual Factors of Innovative Behavior of Sales Staff in A Life Insurance CompanyPornapa PAKDEETAIPOB; พรนภา ภักดีไตรภพ; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
2The Causal Factors Affected to Safety Behavior of Provincial Electricity Authority Hotline Employees in Area 1, 2 and 3 (Central Region)Ponlagit CHONGWATCHARASATIT; พลกิจ จงวัชรสถิตย์; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
25Causal Factors of Organizational Citizenship Behavior in A Thai Commercial BankNantawan WICHIANCHAI; นันทวรรณ วิเชียรฉาย; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
1THE CAUSAL FACTORS OF PARTICIPATION THAT INFLUENCE THE PERSONAL PERFORMANCE UNDER THE ISO 9001:2015 STANDARDSutinee CHETTAPINIT; สุธินี เชฏฐพินิต; PANUSCHAGONE SIMAKHAJORNBOON; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL FACTORS​ AFFECTING​ OF​ ORGANIZATIONAL​ PERFORMANCE​ : A​ CASE​ STUDY​ OF​ KASIKORNTHAI​ BANK​ IN​ BANGKOK​ METROPOLITAN​ REGIONThannarin RUNGSINKUNLAWAT; ธัญญ์นลิน รุ่งสินกุลวัฒน์; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
12THE CAUSAL RELATIONSHIP AMONG CULTURAL INITIATIVE, MOTIVATION ARRANGEMENT, DIVERSITY MANAGEMENT AND TALENT MANAGEMENT TO HIGH PERFORMANCE ORGANIZATION IN THAILAND Pruk SUPHANALAI; พฤกษ์ สุพรรณาลัย; Chirawan Kongklai; จิราวรรณ คงคล้าย; Silpakorn University. Management Sciences
17THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT OF ELDERLY WORKERS MANAGEMENT CAPABILITY: AN EPIRICAL EVIDENCE OF HOTEL BUSINESS IN THAILANDPreecha KHAMMADEE; ปรีชา คำมาดี; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12The Causal Relationship and Effect of Learning Organization Competencies : An Empirical Evidence of Thailand Textile IndustryChatcharawan MEESUBTHONG; ชัชราวรรณ มีทรัพย์ทอง; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT OF MIGRANTS WORKER MANAGMENT CAPABILITY : AN EMPIRICAL EVIDENCE OF SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES IN SAMUTSAKORN PROVINCES Panida NINAROON; พนิดา นิลอรุณ; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12 THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT Of STRATEGIC INNOVATION MANAGEMENT : AN EMPIRICAL EVIDENCE OF PRIVATE HOSPITALCholpassorn SITTHIWARONGCHAI; ชลภัสสรณ์ สิทธิวรงค์ชัย; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT OF TALENT MANAGEMENT STRATEGY: AN EMPIRICAL EVIDENCE OF ENERGY BUSINESS IN THAILANDNarisa TUMMA-UPAKORN; นริศา ธรรมอุปกรณ์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
1THE CAUSAL RELATIONSHIP AND OUTCOME OF HOTEL STAFFS' JOB CRAFTING IN THE ROYAL COAST AREALikita CHALERMPOLYOTHIN; ลิขิตา เฉลิมพลโยธิน; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
18Causal Relationship Effecting Cross-Cultural Management of Indian Tourist in ThailandSarunporn BURINKOTE; ศรัณย์พร บุรินทรโกษฐ์; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; Silpakorn University. Management Sciences
25CAUSAL RELATIONSHIP FACTORS AFFECTING BUALUANG MBANKIMG USING OF SMALL ENTREPRENEUR IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMRakaya JUNLAWAKANANON; เรขญา จุลวรรคนานนท์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING REPURCHASE INTENTION CONSUMERS OF GENERATION Y IN BELLINEE'S BAKE & BREW, MUANG NAKHON PATHOM BRANCHPaphanat JIRAYUWAT; ปภาณัท จิรายุวัฒน์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17A Causal Relationship Model of the Influences of Service Quality on Customer Satisfaction,Trust, and Loyalty of KTB, Kanchanaburi  BranchSopit MONCHANTHA; โสภิต มนต์ฉันทะ; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
12Causal relationship of factors affecting the happiness ofcivil servant’s Local government organizationIn Nakhon Chai Si district, Nakhon Pathom provinceMonrudee PHEWPHONG; มนฤดี ผิวผ่อง; THIRAWAT CHANTUK; ธีระวัฒน์ จันทึก; Silpakorn University. Management Sciences
12CAUSAL RELATIONSHIP OF FACTORS THAT EFFECTING TOVOCATIONAL SCHOOL OF ADMINISTRATORS POTENTIAL IN CENTRAL REGIONSrifoon KHOTCHAPHAN; สีฝุ่น คชพันธุ์; THIRAWAT CHANTUK; ธีระวัฒน์ จันทึก; Silpakorn University. Management Sciences
12THE CAUSAL RELATIONSHIP OF SOME FACTORS AFFECTING THE EMPLOYEE PERFORMANCE IN A BEVERAGE COMPANY IN NAKHON PATHOM PROVINCEWipawan SENGSAI; วิภาวรรณ เส็งสาย; THIRAWAT CHANTUK; ธีระวัฒน์ จันทึก; Silpakorn University. Management Sciences
12The Causal Relationship of the Factors Effected Workplace Happiness for Commercial Bank’s Officers in SamutsakhonKamonrat PITITANAN; กมลรัตน์ ปิติทานันท์; THIRAWAT CHANTUK; ธีระวัฒน์ จันทึก; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL FACTORS INFLUENCING INTENTION TO STAY OF BANGKOK BANK EMPLOYEES IN HEAD OFFICEDonlaphon TEERAWONGSAKUL; ดลพร ธีระวงศ์สกุล; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
12Cause and Effect of Emotional Labor on Feed Mill’s Salesman Orrawee MEESIRI; อรวี มีศิริ; PANUSCHAGONE SIMAKHAJORNBOON; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University. Management Sciences
1The characteristecs of Power Influencers toward  Purchasing Decision of Customers in Thailand CafesKullanard WORRARATKRITTIKORN; กุลนาถ วรรัฐกฤติกร; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
25The characteristics of innovation in hostel business in Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan Province.Sarayuth MANEERATANA; ศรายุทธ มณีรัตน์; RACHANON TAWEEPHOL; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University. Management Sciences
18CLUSTERING OF FINANCIAL PRODUCT QUALITY PERCEPTION: A CASE STUDY OF SCB PLANET CARD IN BANGKOKJuthaluk KASEM; จุฑาลักษณ์ เกษม; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
1Community Welfare Management with Community Enterprises : A case study of the Baan Mai Fund Community Shop Group, Ban Mai Samanachan Community 5, Ban Mai Sub-district, Pak Kred District, Nonthaburi ProvincePatchanandana RAMANANDANA; พัชนันทน์ รามนันทน์; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
2THE COMMUNITY’S ECONOMY MANAGEMENT FOR THA THONG MUANG KAO MARKET, KANCHANADIT DISTRICT, SURAT THANI PROVINCEWattana DAENGPRATHET; วัฒนา แดงประเทศ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12Comparison of customer acceptance of online transaction innovation Krung Thai Bank and Kasikorn BankPunyapat TONUM; ปุณยพัฒน์ โตนุ่ม; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
18A Comparison of Factors influence the acceptance of QR Code adoption in restaurant Kuala Lumpur, Malaysia and Bangkok, ThailandSataporn LERTKAMALA; สถาพร เลิศกมลา; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
25Competencies of Human Resources Executives in Hotel Business : Analysis Using Delphi TechniqueKitikan KOMONWIT; กิติกาญจน์ โกมลวิทย์; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University. Management Sciences
17COMPETENCY OF DESIRABLE SPECIALISTS FOR THAI FIBER COMPOSITES INDUSTRYPitak VARARITTICHAI; พิทักษ์ วราฤทธิชัย; Pornchai Dhebpanya; พรชัย เทพปัญญา; Silpakorn University. Management Sciences
17COMPLEXITY MANAGEMENT CAPABILITY OF SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES (SMEs) IN THAILANDSuchon TIPTIPAKORN; สุชน ทิพย์ทิพากร; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12Conditions and Employee Preparation for Supporting Financial Innovations in the Digital Age of the Commercial Bank in Nakhon Pathom ProvincePornravee ARAVEEPORN; พรระวี อระวีพร; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
26CONFLICT AND SATISFACTION IN WORK THAT EFFECTA PERSON'S DECISION RESIGNATION FROM WORKOF A POWER PLANT IN RATCHABURIRungrawe SUBKRIANGKRAI; รุ่งรวี ทรัพย์เกรียงไกร; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
17Conflict Management Affecting Learning Organization of Krung Thai Bank Public Company Limited at Central Region ThailandWaranya KLOUWPID; วรัญญา กลัวผิด; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
12Consumer's behaviors in buying secondhand car in Lopburi provinceKundach SIRIPHAP; กุญช์เดชณ์ ศิริภาพ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17Consumer's Behaviors in using Surgery Beauty Parlor ServicesTivanun TONUM; ทิวานันท์ โตนุ่ม; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17CONSUMERS BEHAVIOR IN USING GOVERNMENT SAVING BANK SERVICES (BANGLEN BRANCH, NAKHON PATHOM PROVINCE)Patima LAOKAJORNBOON; ปฏิมา เหล่าขจรบุญ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
18Consumers’ Perception towards Image of Organization Implementing Concept of Corporate Social Responsibility(Case Study : Ampol Food Processing Ltd.)Jukkrit DECHPORN; จักรกฤษ เดชพร; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
10CONTINUOUS QUALITY IMPROVEMENT AFFECTING INNOVATIVE BEHAVIOR OF MEDICAL EMPLOYEES IN PRIVATE HOSPITAL AT BANGKOK AREARujires NHUNNAK; รุจิเรศ หนุนนาค; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
17Coperration member behavior using the thongphaphum Cooeration Serviced in KanchanaburiBordin KLOMWONG; บดินทร์ กล่อมวงศ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17 CORE COMPETENCY DEVELOPMENT FOR CREATING EMPLOYEES’ LOYALTY IN DESTINATION MANAGEMENT COMPANY IN MICE INDUSTRYParinya NAKPATHOM; ปริญญา นาคปฐม; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
1Corporate commitment and creative behavior of personnel in private colleges in Thonburi areaWannipa DAUM; วรรณิภา ดาอ่ำ; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
10The Correlation between work-life quality and corporate loyaltyof Krung Thai Bank head office employeesWimolluck HOMCHITCHAROEN; วิมลลักษณ์ หอมชิตเจริญ; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
10Creating of New Brand Perception to Consumer’s Brand LoyaltyKoson NUMBANG; โกศล น่วมบาง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17 Creating the Autonomous of the Local GovernmentWittawat KUNNU; วิทวัส ขุนหนู; Pornchai Dhebpanya; พรชัย เทพปัญญา; Silpakorn University. Management Sciences
1Creative Business Network Management of The Service of The Co-Operated Pharmacy in ThailandAnan WATCHARADAMRONGKUN; อนันต์ วัชรดำรงกุล; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
10CREATIVE INNOVATION MANAGEMENT OF PRIVATE HOSPITALS IN THAILAND TO EXCELLENCE IN INNOVATION AND PERFORMANCE OF THE ORGANIZATIONKanokporn KRAJANGSAENG; กนกพร กระจ่างแสง; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17Creative Tourism Model and Strategies in World Heritage City of Phranakorn Sri Ayudhaya ProvinceAmara VERAWAT; อมรา วีระวัฒน์; Narin Sungrugsa; นรินทร์ สังข์รักษา; Silpakorn University. Management Sciences
1CREATIVE WORK BEHAVIOR MANAGEMENT OF FOOD PROCESSING BUSINESS IN THAILANDNaruemon JITUEA; นฤมล จิตรเอื้อ; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences